Welke optie's??
Moderator: webmasters
-
- AX liefhebber
Welke optie's??
Aangezien ik tegenwoordig weer veel (lees dagelijks 2 uurtjes gemiddeld) aanwezig en op het forum, ga ik mij steeds meer dingen afvragen mbt de AX.
Welke opties waren er eigenlijk allemaal verkrijgbaar?
Welke opties waren er eigenlijk allemaal verkrijgbaar?
-
- AX liefhebber
-
- Archivaris
Zo'n stuur heeft een jaar ofzo terug te koop gestaan bij citrosan/citrocin als ik me niet vergis. En anders even afrijzen naar Frankrijk om een AX +CB te zoeken, daar issie standaard in geleverdsaarisdaar wrote:sow.. zo zie je nog eens iets!!
(klik6)
Dat stuur ik leeeeeeeeeeeeuk!!!!!!![]()
Mja, hoe kom je eraan??![]()
![]()
Of is er OF moeilijk aan te komen OF niet?

-
- AX liefhebber
MBa@NL wrote:Zo'n stuur heeft een jaar ofzo terug te koop gestaan bij citrosan/citrocin als ik me niet vergis. En anders even afrijzen naar Frankrijk om een AX +CB te zoeken, daar issie standaard in geleverdsaarisdaar wrote:sow.. zo zie je nog eens iets!!
(klik6)
![]()
Of is er OF moeilijk aan te komen OF niet?.

Echt super leuk stuurtje

A to the X
-
- AX liefhebber
-
- Archivaris
op de airco na zijn de genoemde opties niet in de AX geleverd en de airco is naar mijn weten niet in NL geleverd.citrofreak wrote:De laaste folder heb ik in mijn AX liggen. Maar wat ik eigenlijk bedoelde: opties zoals airco, elektrische spiegels, airbags enz enz.
Dus stel je bestelde in 1996 een AX met alle denkbare fabrieksaf opties, hoe zou deze dan in zijn spullen zitten.
Airco is er ook voor de types 1! Hier kwam Glenn laatst achter en aan de hand van een folder vast gesteld dat dit inderdaad een optie was in de types 1 (mag Glenn even aanvullen in welke landen die optie was

overigens ben je met een airo in een type 1 wel je tunnelbakje kwijt en in de types 2 je dashboardkastje!
Maar ik zal wel eens scans maken van de optie lijsten uit de folders!

-
- Moeder Overste
Dit stuur zit nu in de auto van Sander en die is weer verkocht aan Bas_s dus misschien kan je met hem een deal sluiten!saarisdaar wrote:MBa@NL wrote:Zo'n stuur heeft een jaar ofzo terug te koop gestaan bij citrosan/citrocin als ik me niet vergis. En anders even afrijzen naar Frankrijk om een AX +CB te zoeken, daar issie standaard in geleverdsaarisdaar wrote:sow.. zo zie je nog eens iets!!
(klik6)
![]()
Of is er OF moeilijk aan te komen OF niet?.
verdorie, had ik toch iets eerder bij de club moeten komen!! Misschien binnenkort maar eens naar Frankrijk rijden dan
![]()
Echt super leuk stuurtje
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
-
- AX Spaster Mammer