Ik kijk natuurlijk nog steeds naar leuke AX-je, vooral de Volcane en GT wil k absoluut graag hebben, maar als er geen goeie is dan maar iets anders..

Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Hehe t lijkt wel of je weet dat me ouders nog een eendje heeft naast Opel Astra, en maar k ga nooit 'n eendje overnemen hor daar is me moeder te gehecht aan..grietje wrote:Gefeliciteerd!!!
Kan je eindelijk echt rondcrossen!!
Ik zou idd voor GT/GTi/Furio gaan (haha, of een sport, als je die vind :P)
Offfff, koop een eend
waarom koop je die zelf niet Koen ? 100 euro is geen geld voor een GT met apk, en dan kun je er naar hartelust aan sleutelen als 2e auto....Koen NL wrote:Hier in Breda staat nog een witte GT te koop. Is niet helemaal netjes maar er is iets moois van te maken. Nieuwe moterkap erop enzo. Is wel te vertrouwen, die garage. Het is overigens een type 1. Krijgt er geloof ik een nieuwe APK bij etc.
Kosten: 100 eurie. Hij staat helaas niet op internet geloof ik.