LOWERLEVER luning day

Algemene AXClub gerelateerde zaken

Moderator: webmasters

Post Reply
Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber

LOWERLEVER luning day

Post by Netheo »

morgen ga ik met nog een paar vrienden voor het eerst op een grote meeting staan met de ax. Wordt echt lachen. De meeting is in tongeren en ik ben eens benieuwd of er nog klein frans geweld aanwezig zal zijn :D :D :D

http://www.tuned-belgium.com/forum/view ... hp?t=32586
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

als je zoiets een week van te voren weet bijvoorbeeld,

kun je het hier dan gewoon posten?

altijd leuk als er nog nederlandse clubbers ook bij kunnen staan toch, ik had in principe vandaag vrij ..... :x
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Netheo »

ja sorry, maar ik was zelf niet zeker van te gaan. En er was dus geen elkele ax te bespeuren. Wel v??l nederlanders overigens. Normaals sorry jongens :oops:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

Netheo wrote:ja sorry, maar ik was zelf niet zeker van te gaan. En er was dus geen elkele AX te bespeuren. Wel v??l nederlanders overigens. Normaals sorry jongens :oops:
nou zo erg is het niet, maar de foto's van voorgaande shows, was er veel schoons te bezichtigen, en dan heb ik het niet over de auto's :D :twisted:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Post Reply