Na het bekrassen van mijn autootje heb ik een mail gestuurd aan de grote beurt. Daar weten jullie wel van. Ik heb toen gestuurd dat ik graag kans wil maken op gratis schadeherstel in het tvprogramma.
Ik heb bericht terug dat er per aflevering 2 reparaties worden uitgezonden. Als ik geinteresseerd moet ik zaterdag naar Amsterdam en dan maak ik kans op herstel. Ze hebben foto's gezien en gelezen dat het een oudere auto is. En ik mag me melden. Geselecteerd ben ik nog niet daar maak wel kans. Mijn aanvraag is niet gelijk afgewezen. Dus ik ben erg benieuwd Misschien is mijn auto binnenkort wel te zien op de tv.
Duimen jullie voor me? Want morgen gaat het allemaal gebeuren. Jeetje ben echt bloednerveus aan het worden nu. Stel je voor dat ik en roodje echt op tv komen....
first wrote:Duimen jullie voor me? Want morgen gaat het allemaal gebeuren. Jeetje ben echt bloednerveus aan het worden nu. Stel je voor dat ik en roodje echt op tv komen....
Ik ben vandaag naar Amsterdam geweest. Iemand van het schadeherstelbedrijf heeft de schade bekeken.
MIjn auto is nog niet gekozen, maar echter ook niet afgewezen. Mijn telefoonnummer, naam en kenteken zijn genoteerd. Er is een formulier ingevuld met de schade en de aanvraag zou worden doorgestuurd naar DGB. Die maken de uiteindelijke keuze.
Ik ziet het zo: Er zijn 3 selectierondes. De eerste is wordt gedaan door het autoschadeherstelbedrijf door middel van het lezen van email en bekijken van schadefoto's. De tweede ook door het autobedrijf via het ter plekke bekijken van de schade. De derde door DGB, de keuze.
De ax is door de eerste twee heen en de aanvraag ligt nu bij DGB.
Maandag hoor ik of ik mag komen. Zo ja, dan moet ik dinsdag van 8 uur tot 17 uur in Amsterdam zijn.
De schade is wel te doen. Dus het wachten is op nader bericht.