Gloeiende , gloeiende kom ik vanmorgen bij de AX staan alle deuren open. Linkervoorportier helemaal opengebogen en alles uit de auto gejat. Ook hadden ze gepoogd em te jatten want hij was al doorverbonden...
Mijn vriendin had in haar haast haar autopapieren en RBW met het frontje van de CDspeler in het dashboardkastje laten liggen...alles pleite...
tank_driver wrote:wtf ik zou me zelf niet meer zijn als ik het zag gebeuren bij mijn auto ze moeten gewoon van andermans spullen afblijven gore t?ring h*nden
maar hoe ben je verzekerd???
kijk j.s. het zou nog erger zijn als je dus je deuren open laat staan soms*hint*
maar ookal doe je de boel op slot dan is er nog geen ontkomen aan.
vuile ratten lopen er rond, echt waar.
en dat de personen die dit geflikt hebben, aangereden worden door een volkswagen golf, en dat zowel de golf als zij flink in de kreupels liggen, zou hun verdiende loon zijn grrr
Is het idd zo moeilijk om van ander mans spullen af te blijven?
Ik bedoel ga gewoon werk zoeken en koop ze je,....!!!
Tering zooi, als ik dat zou zien aan mijn auto, loop ik eerst even naar de garage, haal een grote engelse sleutel, loop terug en begin eens goed in het rond te vegen!!!
Niet echt leuk natuurlijk zoiets! sterkte met de reparatie!
(af en toe ben ik toch blij dat ik in 'n klein dorpje woon (alhoewel ik natuurlijk niet weet waar AZU precies woont), niet dat zoiets hier niet voorkomt hoor.. maar de kans is er toch aanzienlijk minder op (en nu niet allemaal naar Hoogmade verhuizen natuurlijk ))
Misschien een idee om even een gezocht topic te openen voor die kappen? Of vandeweek even naar de sloop te rijden
Glenn@nl wrote:Niet echt leuk natuurlijk zoiets! sterkte met de reparatie!
(af en toe ben ik toch blij dat ik in 'n klein dorpje woon (alhoewel ik natuurlijk niet weet waar AZU precies woont), niet dat zoiets hier niet voorkomt hoor.. maar de kans is er toch aanzienlijk minder op (en nu niet allemaal naar Hoogmade verhuizen natuurlijk ))
Misschien een idee om even een gezocht topic te openen voor die kappen? Of vandeweek even naar de sloop te rijden
Ja ik kijk anders van de week wel op de sloop....
En ja ik was juist ook naar een klein dorpje verhuisd om wat rustiger te gaan wonen
Hier in de buurt worden ineens ook veel kleine auto's gejat, zoals de Alto van de buurman! Het schijnt dat ze die met een man of 6 zo op een aanhanger tillen of een kraantje gebruiken om 'm achterop te zetten.
Bij mij hebben ze het ondertussen al 2 keer geprobeert aan de bijrijders kant. Slot zit scheef, ziet niet erg geweldig meer uit en het werkt niet meer geweldig, maarrr ze hebben 'm dus gelukkig niet open gekregen.
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Werd net gebeld dat een groot gedeelte van de spullen die gejat waren terecht zijn!
Lang leve onze immer wakkere en alerte Hermandad!
Het frontje is terug, de Cd's en het rijbewijs, alsmede een reserve lampje:-)
De dader is gepakt en nu ga ik de auto toch maar bij de Citro?ndealer brengen om de schade te laten taxeren. Er zit nu tenminste een kans in dat ik de schade kan verhalen op de dader!