Ik denk dat voor (moderne)motoren die o.a een pingelsensor hebben dat het verschil tussen 95 en 98 uitmaakt en V power en al die andere hoog octaan gehalte ....
De montronic rekent steeds het juist ontstekings moment en het juiste hoeveelheid benzine injectie , en met een pingelsensor luisterd ie naar het moment van pingelen ,, dan heb je het hoogste rendament........
mijn vrouw rijd in een Skoda fabia 1.4 16V 74 kw ,, en met 98 loopt ie wat glader en gemiddeld 1,5 a 2 km verder op een liter benzine.....
Maar mijn motor maakt het geen reet uit wat ik erin mik ,, 89 91 95 98
hij kan namelijk ook op 86 lopen ,, het is een all road motor met dubbele bougie voor slechte mengsels.....
iemand ervaring met v-power?
Moderator: webmasters
-
- Beginnend AX liefhebber
- Posts: 52
- Joined: SunNov26, 2006 12:26:26 PM
- Location: Almelo
- Contact:
Niet gehindert door enige vorm van inzicht
http://www.verhulst.tweakdsl.nl/homepag ... /index.htm
Toeval is de God van de gene die er geen hebben
http://www.verhulst.tweakdsl.nl/homepag ... /index.htm
Toeval is de God van de gene die er geen hebben