Saxo VTS/VTR?
Moderator: webmasters
Re: Saxo VTS/VTR?
mooi lijstje! geeft gelijk een duidelijk beeld wat er aan de andere kant vh stippellijntje te halen valt.
importkosten valt tegenwoordig alles mee, dus daar hoef je het niet voor te laten!
importkosten valt tegenwoordig alles mee, dus daar hoef je het niet voor te laten!

een detail, we waren op zoek naar 1.6'jes 

Citroën AX GT '90 & Citroën Saxo 1.4 SX Tropical 5-deurs
Wat er "mis" is met het lijstje:
-heel veel 1.4-tjes, ik ben nog niet klaar met het zoeken naar een 1.6, en 1.4's staan in Nederland ook voldoende.
-spuuglelijke tuningdelen zoals koplampen en bumpers. Ik wil originele bumpers, originele lichtunits, en als het even kan ook originele velgen.
-vér boven de €2000,- in aanschafkosten, en daar zouden de import- en vervoerskosten nog bovenop komen. Ik wil eigenlijk niet meer dan een 1500 uitgeven. Misschien iets meer als het een hele mooie auto is.
-gewoon te ver van huis. Als ik twee uur of langer wil rijden voor een auto, dan kan ik net zo goed naar Drenthe rijden. Dat reizen heeft na volgend weekend ook wat meer voeten in de aarde dan gewoon instappen en gaan.
-heel veel 1.4-tjes, ik ben nog niet klaar met het zoeken naar een 1.6, en 1.4's staan in Nederland ook voldoende.
-spuuglelijke tuningdelen zoals koplampen en bumpers. Ik wil originele bumpers, originele lichtunits, en als het even kan ook originele velgen.
-vér boven de €2000,- in aanschafkosten, en daar zouden de import- en vervoerskosten nog bovenop komen. Ik wil eigenlijk niet meer dan een 1500 uitgeven. Misschien iets meer als het een hele mooie auto is.
-gewoon te ver van huis. Als ik twee uur of langer wil rijden voor een auto, dan kan ik net zo goed naar Drenthe rijden. Dat reizen heeft na volgend weekend ook wat meer voeten in de aarde dan gewoon instappen en gaan.
Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.
-
- AX liefhebber
Wheelnut wrote:Wat er "mis" is met het lijstje:
ok, sorry, als ik nog eens wat zoekertjes afloop, zal ik rekening houden met je wensen.
Ik was al even zoekertjes aan het pasten toen ik zag dat er heel wat zoekertjes uit wallonië kwamen.
Anderzijds, als je direct die 1000€ meer geeft voor een wagen, moet je niet eindeloos zoeken naar de kwaliteit
Okee, die laatste zin vat ik niet helemaal.
Als ik meer uitgeef, dan moet ik minder kwaliteit verwachten?
Als ik meer uitgeef, dan moet ik minder kwaliteit verwachten?
Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.
taalverschilletje NLD-BE
moet je niet eindeloos zoeken naar de kwaliteit - hoef je niet eindeloos zoeken naar de kwaliteit
moet je niet eindeloos zoeken naar de kwaliteit - hoef je niet eindeloos zoeken naar de kwaliteit

Okee, ik snap hem. Als ik meer uitgeef, dan is er een grotere kans dat de kwaliteit ook goed is.
Kijk eens wat ik nu tegenkom!
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 00&asrc=st" onclick="window.open(this.href);return false;
Small world...
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 00&asrc=st" onclick="window.open(this.href);return false;
Small world...
Dan zie je hoe belangrijk vertalers zijn in ons midden
de ergste ruzies hadden kunnen ontstaan :P 

Citroën AX GT '90 & Citroën Saxo 1.4 SX Tropical 5-deurs
-
- AX liefhebber
Dit ligt niet aan jullie hoor, ik versta me zelf ook niet steedsWheelnut wrote:Okee, ik snap hem. Als ik meer uitgeef, dan is er een grotere kans dat de kwaliteit ook goed is.

lijkt me van een clublid, gezien die naam achter de voorruit?
Small world...
alleszins een leuk wagentje,
Klopt, Mastenhose is een clublid. De bodykit die op m'n AX zit heb ik van hem gekocht.
Dus vanwege clublid + ik heb al eens iets van hem gekocht. Small world.
Dus vanwege clublid + ik heb al eens iets van hem gekocht. Small world.
Volgens mij zorgt Marco wel goed voor zijn auto's, dus zou hem gewoon eens benaderen!
T'is in elk geval een net exemplaar.
T'is in elk geval een net exemplaar.

Meh, 'k weetniet. Die kleurstelling is niet het niet helemaal vind ik.
Ook vind ik de drempel om een auto van een clublid te kopen nogal hoog...
Ook vind ik de drempel om een auto van een clublid te kopen nogal hoog...
Dus je koopt liever een auto van een onbekend iemand?, vreemde stelling gezien juist een clublid sneller een liefhebber kan zijn en er een stuk netter mee om zal gaan dan iemand die het ding puur als vervoersmiddel heeft.
Drake wrote:Dus je koopt liever een auto van een onbekend iemand?, vreemde stelling gezien juist een clublid sneller een liefhebber kan zijn en er een stuk netter mee om zal gaan dan iemand die het ding puur als vervoersmiddel heeft.
^+1
toch snap ik dat wel een beetje..
ik had het met mn grijze GT ook, verkocht aan Rogier.. en dan is na 2 dagen opeens de accu leeg, dat is toch heel anders als je m aan een bekende heb verkocht of van een bekende hebt gekocht.. als dat je die persoon nooit meer ziet!
bij mn Xantia gingen er op de terugweg ook al 2 dingen 'stuk', maar die man kende ik niet dus zal ik ook nooit bellen/contacten.. als ik m van een bekende had gekocht had dat wellicht toch een berichtje opgeleverd
echter, Mastenhose's achtergrond kennende is er iig goed voor de auto gezorgd
ik had het met mn grijze GT ook, verkocht aan Rogier.. en dan is na 2 dagen opeens de accu leeg, dat is toch heel anders als je m aan een bekende heb verkocht of van een bekende hebt gekocht.. als dat je die persoon nooit meer ziet!
bij mn Xantia gingen er op de terugweg ook al 2 dingen 'stuk', maar die man kende ik niet dus zal ik ook nooit bellen/contacten.. als ik m van een bekende had gekocht had dat wellicht toch een berichtje opgeleverd
echter, Mastenhose's achtergrond kennende is er iig goed voor de auto gezorgd

Ik heb vandaag een stuk gereden in een 16v. Dat rijdt toch wel érg lekker...
Maar? Was het verder niks?Wheelnut wrote:Ik heb vandaag een stuk gereden in een 16v. Dat rijdt toch wel érg lekker...

Dat stuk rijden waar ik het over had, is niet de proefrit geweest. Die heb ik de dag ervoor gemaakt.
Ik had het over het naar huis rijden van mijn nieuwe aanwinst!
Zie m'n wie-is-wie voor meer info en foto's.
Ondanks dat dit thread over de verschillen in uitvoering tussen een VTS en een VTR moet zijn (het is me nog steeds niet helemaal duidelijk), is het een beetje een help-wheelnut-een-nieuwe-auto-te-kopen thread geworden...
Ik had het over het naar huis rijden van mijn nieuwe aanwinst!
Een zwarte Saxo VTS 1.6i 16v uit 2000 met net geen twee ton op de klok.
Zie m'n wie-is-wie voor meer info en foto's.
Ondanks dat dit thread over de verschillen in uitvoering tussen een VTS en een VTR moet zijn (het is me nog steeds niet helemaal duidelijk), is het een beetje een help-wheelnut-een-nieuwe-auto-te-kopen thread geworden...
-
- AX liefhebber
hartelijk gelefiticeerd!! Njammie die ziet er in AA-conditie uit, goed gedaan! (en zo origineel voor zo een sportieve wagen, dat vind je nergens in belgie)
Nou, AA-conditie is wat overdreven, maar men was zeer te spreken over de originaliteit inderdaad.
Hij is niet eens verlaagd!
Hij is niet eens verlaagd!