De AX gaat voorlopig nog niet weg, althans niet tot de keuring in maart,
ik vrees dat hij die niet zal halen. nu ben ik al eengeruime tijd geld aan het hamsteren om eens wat recenters te kunnen kopen dan wat ik nu gewend ben. een saxo vind ik een goede keuze zeker zo'n overpotente 16v spreekt mij wel aan.
Bij toeval vond ik een advertentie waarin een 16v met lpg werd aangeboden met een 70000 Km op de teller voor een aanvaardbare prijs.
Omdat je zo'n kombinatie niet dagelijks tegenkomt leek het mij wel de moeite om eens te bekijken. Ik rij graag in een snelle wagen maar de benzine weegt ook op mijn budget erg door.
Ik ben wel erg kritisch en heb veel tijd om te zoeken dus als hij niet perfect in orde staat koop ik hem niet.
ffe terug on topic,
Gas heeftnaast de prijs ook voordelen, de smering is beter omdat de benzine de klepstelen en de zuigerwanden niet afwast. je hebt minder koolafzetting in de uitlaat. en voor het milieu is het ook beter. :flower:
de nadelen zijn er zeker en vast ook (kofferruimte, keuring, geen parkeergarages, lelijke vuldop, licht vermogenverlies, extra gewicht, enz..)maar je kan niet alles hebben h?.
ik hou jullie op de hoogte en wat er ook gebeurt, AX fan ben ik voor het leven.