master-arnie wrote:En dat verschil is er al van begin af. Ik rij met allebei de auto's precies hetzelfde... Aan de bmw zie je dat ik geen "trapper" ben, maar bij de cijfers vd AX zou je het wel denken... Pffff, dat ding blijft een dure hobby... Iemand intresse?
master-arnie wrote:En dat verschil is er al van begin af. Ik rij met allebei de auto's precies hetzelfde... Aan de bmw zie je dat ik geen "trapper" ben, maar bij de cijfers vd AX zou je het wel denken... Pffff, dat ding blijft een dure hobby... Iemand intresse?
zit die cup-chip nog in de AX?
Nee, de originele computer hangt er in. Cup-chip heeft Dirk-rebel
tank_driver wrote:met me bijde GT carbs kan ik de 500 km ook halen
met de rooie GT carb is me record 512.9 km op 40ltr de grijze 479 km op 39 ltr
is best zuinig voor een GT-tje denk ik dan zo
Duw jij hem ofzo?
nee ik rij 100/110 op de snel weg en neem eerder gas terug dan dat ik gas geef ...... dit gaat dan wel zwaar tegen mijn natuur en mijn oer gevoelens in
Last edited by tank_driver on TueJul25, 2006 5:51:46 PM, edited 1 time in total.
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
De 106 even ondervonden aan een verbruikstest , 20 liter ingestopt
en heel rustig gereden (zeg maar gerust ubertraag), is nu 10 liter uit (kwart) en de meter staat op 137,2 km, .
Ofwel 1op13.5 beter dan ik verwacht had, nu rij ik gewoon wat "vlotter" met de laatse 10 liter en kijken of het veel verschil maakt met traag rijden.
Drake wrote:De 106 even ondervonden aan een verbruikstest , 20 liter ingestopt en heel rustig gereden (zeg maar gerust ubertraag), is nu 10 liter uit (kwart) en de meter staat op 137,2 km, .
Ofwel 1op13.5 beter dan ik verwacht had, nu rij ik gewoon wat "vlotter" met de laatse 10 liter en kijken of het veel verschil maakt met traag rijden.
en hoe weet je dat er 10 liter uit is - aan de hand van de benzinemeter?
tank_driver wrote:met me bijde GT carbs kan ik de 500 km ook halen met de rooie GT carb is me record 512.9 km op 40ltr de grijze 479 km op 39 ltr is best zuinig voor een GT-tje denk ik dan zo
Duw jij hem ofzo?
mijn record is 525.2 km
Tijdens het Waggel weekend 599 km gehaald
ik tank nooit voor de 600
tsja, da's dan weer aardig aan gewoon een 1.1i
of moet m'n naam soms maar weer in tufffen veranderen...
Drake wrote:De 106 even ondervonden aan een verbruikstest , 20 liter ingestopt en heel rustig gereden (zeg maar gerust ubertraag), is nu 10 liter uit (kwart) en de meter staat op 137,2 km, .
en hoe weet je dat er 10 liter uit is - aan de hand van de benzinemeter?
Schatten, toen het lampje ging branden heb ik er 20 liter ingegooid.
toen stond hij net voor het midden.bij 137 stond hij iets voor de kwart.
Nu staat er 262 km op de teller en het lampje brand nog niet (wijzer staat wel al in het rood), maar ik denk nog 10 km ermee te kunnen rijden voor het lampje gaat branden.
en kom ik weer op 13,5 uit
hou er wel rekening mee dat een 106 gti onder de 4k rpm vrij traag is en blijkbaar dan ook economisch (ondanks dat ik hem wel een paar keer flink heb doorgetrokken)
Last edited by Drake on ThuJul27, 2006 4:04:59 PM, edited 2 times in total.