flyer

Algemene AXClub gerelateerde zaken

Moderator: webmasters

Rik
Total admin
Total admin
Posts: 389
Joined: ThuJun12, 2003 5:41:50 PM
Location: Heerlen
Contact:

Bedankt!!!

Post by Rik »

Joostjuh bedankt, joostjuh bedankt, joostjuh, joostjuh, joostjuh bedankt!!!

:lol: :lol: :lol:


_______________________
Grtz, Rik

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Oke, het is oude muk, maar hier in Maastricht rijden een paar leuke AX-en rond dus ik heb ze ook uitgeprint.
Ik kom er iedere dag een tegen met luchthappers in de kap en nog meer van die dingen. Eens kijken of ik die een flyer kan geven.

Handjes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 421
Joined: WedNov19, 2003 11:58:21 PM

Post by Handjes »

citro-power wrote:Oke, het is oude muk, maar hier in Maastricht rijden een paar leuke AX-en rond dus ik heb ze ook uitgeprint.
Ik kom er iedere dag een tegen met luchthappers in de kap en nog meer van die dingen. Eens kijken of ik die een flyer kan geven.

Krijgen normale AX'jes geen flyer dan? Ik wist niet dat we een club voor luchthappende AX'jes waren... :wink:
Last edited by Handjes on FriJan23, 2004 2:27:16 PM, edited 1 time in total.

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Ook normale AX-en krijgen een flyer, maar deze kom ik iedere dag tegen dus eens kijken of het gaat lukken. Ik heb er een heel deel uitgeprint dus ik kan even vooruit. De enige die geen flyer krijgen zijn oudere mensen omdat die naar alle waarschijnlijkheid toch niet zo veel interresse hebben. Zeg maar opa's en oma's.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

citro-power wrote:Ook normale AX-en krijgen een flyer, maar deze kom ik iedere dag tegen dus eens kijken of het gaat lukken. Ik heb er een heel deel uitgeprint dus ik kan even vooruit. De enige die geen flyer krijgen zijn oudere mensen omdat die naar alle waarschijnlijkheid toch niet zo veel interresse hebben. Zeg maar opa's en oma's.


Oudere mensen? a la... ik geef elke ax die ik tegenkom een flyer... Opa's en Oma's? Ik weet het niet... Ik ga meestal de parkeerplaatsen eens af.. En als ik beste spiekers in de hoedenplank zie dan gok ik vaker op respons... :lol:

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Brutus wrote:
citro-power wrote:Ook normale AX-en krijgen een flyer, maar deze kom ik iedere dag tegen dus eens kijken of het gaat lukken. Ik heb er een heel deel uitgeprint dus ik kan even vooruit. De enige die geen flyer krijgen zijn oudere mensen omdat die naar alle waarschijnlijkheid toch niet zo veel interresse hebben. Zeg maar opa's en oma's.


Oudere mensen? a la... ik geef elke AX die ik tegenkom een flyer... Opa's en Oma's? Ik weet het niet... Ik ga meestal de parkeerplaatsen eens af.. En als ik beste spiekers in de hoedenplank zie dan gok ik vaker op respons... :lol:



volgende meeting dat ik er weer ben zijn er gedrukte flyers zodat de inkt niet uitloopt in NAT Nederland!
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

goed bezig joost!!

klasse, kwil ook flyers !!

Ik ben namelijk al 2x een "special AX" tegen gekomen met dezelfde cituning 15inch velgen , geel aan de achterkant die met special paint overloopt naar wit!!! Wel zo'n bruut ding!!! Maja hij was te snel (ik reed in andere richting)

dus reserveer r een paar voor MOI!!!

groetjs geert
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Heb vandaag een jeffy achtige GTI geflyerd... zag er niet echt uit als een auto van een jongere maar goed (GTI kon ik niet laten staan) Eerder ook een rode GT maar die laat niks van zich horen :cry:

Heb siem trouwens ook geflyerd :lol: dus echt niet alleen GT(I)jes
Image

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Wilde Jeffrey nog flyeren in heerenveen Zaterdag.... Toen hij geld moest pinnen voor wat ludieke praktijken... :lol: :lol:

Swatchyaxowner
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 281
Joined: ThuJun12, 2003 6:37:25 PM
Location: Hillegom
Contact:

Post by Swatchyaxowner »

Ja had bijna zo'n stuk oud papier onder me ruite wisser die gek :roll:

Gr Jef
Type en Spellings Fouten voorbehouden !!!

Getinte ramen ASO ?? Wel nee dat is pas klasse hebben :D

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master
Posts: 1979
Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
Location: Hoogeveen (Drenthe)
Contact:

Post by CitroënAXDriver »

Kan je ook effe zo'n mooi stapeltje flyers voor de delegatie uit Hoogeveen
meenemen Joost want ik ben er ook al bijna doorheen.
Ik kom ook wel naar Nieuwegein duz dat moet geen probleem zijn.
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Joost wrote:

volgende meeting dat ik er weer ben zijn er gedrukte flyers zodat de inkt niet uitloopt in NAT Nederland!


Bedoel je de limburg meeting?? Dan mag je er voor mij ook meenemen.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

flyeruitdeelwerk

Post by q01z »

na wat tellen hier op het EILAND ben ik dr achter dat er hier een heleboel axjes rondrijden! tevens een aantal boeiende qua vormgeving en populatie!

misschien een idee om zeeland ook te voorzien van flyers?
als het goed is kom ik ook wel even langs op fullspeed
ik kan hier thuis wel dubbelzijdig printen, maar helaas geen laser dus mag het dan niet regenen :(
anders wil ik er zelf wel een stapeltje doorheen rammen als iemand me het filetje mailt/stuurt/gooit/werpt/brengt/flessepost?


owhja het EILAND is schouwen duiveland, das na het water rechts af en dan 2 x links het niets in
Image

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Re: flyeruitdeelwerk

Post by Joost »

q01z wrote:na wat tellen hier op het EILAND ben ik dr achter dat er hier een heleboel axjes rondrijden! tevens een aantal boeiende qua vormgeving en populatie!

misschien een idee om zeeland ook te voorzien van flyers?
als het goed is kom ik ook wel even langs op fullspeed
ik kan hier thuis wel dubbelzijdig printen, maar helaas geen laser dus mag het dan niet regenen :(
anders wil ik er zelf wel een stapeltje doorheen rammen als iemand me het filetje mailt/stuurt/gooit/werpt/brengt/flessepost?


owhja het EILAND is schouwen duiveland, das na het water rechts af en dan 2 x links het niets in



had maar geweten was er afgelopen vijdag nog (net zoals de vele duiters)

http://www.joostderuiter.nl/axsite/axflyer.doc

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

stapeltje

Post by q01z »

zo, hier naast me ligt nu een stapeltje flyertjes keurig geprint en gesneden :)
dat wordt uitdelen geblazen!

trwns joost, een vriend van me had het over een super toffe zwarte ax die hij had gezien, goh was jij dat :)

tenzij dr nog 1tje rondcrosst hier natuurlijk
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Ghehe, die had ik nog niet zeg! Gelijk ff uitgeprint! Ik zie altijd veel te veel mooie axen rijden hier in de omgeving die hier geen lid zijn!
Freude am Fahren.

Master Lee
Moderator
Moderator
Posts: 624
Joined: TueJun10, 2003 10:38:58 AM
Location: Putten
Contact:

Post by Master Lee »

ik heb er ook weer 1000 ligge voor full speed dankzij joost :twisted:
Gratis geld verdienen met emails of met een quize ?? kijk dan hier

http://vanderlee.jouwpagina.nl

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

drukpers

Post by q01z »

ik denk dat ik binnenkort de school-drukpers es ff te misbruiken :)
das altijd nuttig en bovendien goedkoper :D
Image

erwt
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 48
Joined: SatFeb14, 2004 3:21:19 PM
Location: Groningen
Contact:

Post by erwt »

Jongens .. ik wil niet echt zeuren hoor .. maar dat ziet er toch niet uit die flyer. Als jullie je club willen promoten dan zouden jullie ook met coole flyers aankomen. Aangezien de doelgroep (neem ik aan) jonge lui is met een voorliefde voor de AX.

Ik volg de opleiding Communicatie Systemen en leer deels voor het vormgeven van printmiddel zoals flyers etc.

Ik had al vernomen dat de flyers al uitgeprint waren, maar anders ben ik wel bereid om ff er een in elkaar te prutsen met een echt programma wat daar voor bedoeld is :)

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

erwt wrote:Jongens .. ik wil niet echt zeuren hoor .. maar dat ziet er toch niet uit die flyer. Als jullie je club willen promoten dan zouden jullie ook met coole flyers aankomen. Aangezien de doelgroep (neem ik aan) jonge lui is met een voorliefde voor de AX.

Ik volg de opleiding Communicatie Systemen en leer deels voor het vormgeven van printmiddel zoals flyers etc.

Ik had al vernomen dat de flyers al uitgeprint waren, maar anders ben ik wel bereid om ff er een in elkaar te prutsen met een echt programma wat daar voor bedoeld is :)



Doen! 8) We wachten allemaal (nou ja dat veronderstel ik) vol ongeduld af 8)

Post Reply