draadloos internet op laptop..... is dit iets voor mij ?
Moderator: webmasters
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX super weirdo
q01z wrote:zullen we dit nou eigenlijk wel doen jongens?
moeten we aad niet iets aansmeren met heel veel storing? die jongen spamt ons helemaal suf!
owh sorry ik ben weer![]()
@kev:die gehackte firmware is idd wel handig, echter denk ik niet dat aad dat geinstalleerd krijgt
Je bent ook zo'n radje he

Instaleren is niet zo moeilijk,...... schijfje erin en iedere x op ok klikken ......

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX super weirdo
Omdat jullie niet met tips komen of een mooi setje voor mij willen samenstellen
ben ik zelf eens gaan zoeken/.......
Linksys moet ik hebben........... het is niet zo moeilijk...... of toch wel
Zie mijn resultaat op kieskeurig...
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/queryproducts?readform&qcode=wireless_router&q2=%5BPRICECOMP%5D%3D1&grade=85&pcode=wireless_router&sort=2
Bomen en bos verhaaltje........ ik snap er geen reet van en de keuze is voor mij te groot + de kans dat ik spuollen koop die ik niet nodig heb ook...

Linksys moet ik hebben........... het is niet zo moeilijk...... of toch wel
Zie mijn resultaat op kieskeurig...
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/queryproducts?readform&qcode=wireless_router&q2=%5BPRICECOMP%5D%3D1&grade=85&pcode=wireless_router&sort=2
Bomen en bos verhaaltje........ ik snap er geen reet van en de keuze is voor mij te groot + de kans dat ik spuollen koop die ik niet nodig heb ook...

-
- AX super weirdo
Als ik nu zou gaan shoppen zou ik dit nemen...
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/7634475A74775AECC1256FF900494BD0
Lekker klein...past onder de bank
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/A53B0BC8B7130AB8C1256E9A003C03D1
Hiermee wil ik draadloos forummen op mij laptop en mogelijk in de toekomst nog een kaart voor mijn pc kopen en daar ook mee forrumen.....
gaat dat lukken zo ?
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/7634475A74775AECC1256FF900494BD0
Lekker klein...past onder de bank
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/A53B0BC8B7130AB8C1256E9A003C03D1
Hiermee wil ik draadloos forummen op mij laptop en mogelijk in de toekomst nog een kaart voor mijn pc kopen en daar ook mee forrumen.....
gaat dat lukken zo ?

ja, gaat zeker lukken, die laptop kaart is goed, verkoop ik ook vaak. Met dat compacte routertje heb ik geen ervaring maar de "grote" routers van linksys zijn goed, dus deze zal dat ook zeker zijn. Maar die grote passen ook makkelijk onder de bank hoor!
je hebt trouwens wel al een ethernet modem toch? Ff snel alles weer doorgelezen maar kon het niet zo 1,2,3, vinden
je hebt trouwens wel al een ethernet modem toch? Ff snel alles weer doorgelezen maar kon het niet zo 1,2,3, vinden
-
- AX Master Spammer
Net een complete set draadloos spul aangeschaft voor kennissen, pci kaart voor in de pc, laptopkaartje (beide asus) en een accesspoint drbij van linksys was ik voor 110 euro klaar inclusief verzenden.
Trek dr 25 euro af voor de pc kaart, en dan weet je wat het zo ongeveer kost, en dan heb je geen rotzooi tenminste
Trek dr 25 euro af voor de pc kaart, en dan weet je wat het zo ongeveer kost, en dan heb je geen rotzooi tenminste
q01z wrote:Rock's wrote:Gelukkig heb jij geduld met me browny![]()
Ik heb idd zo'n telefoonstekkertje (maar dan groter)
dat is best vervelend dan, want dan kan dit niet.. dan moet het anders! dan wordt het veel duurder!
hehehe geintje aad
Je kan dus idd dat setje wat je in gedachten had bestellen. (Een gewone router past ook onder de bank he.)
-
- AX Master
Haha maak je er dan ook meteen effe een "how-to" van

Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
-
- Beginnend AX liefhebber
WAN
Drake wrote:hop
(en voor degene die weten wat het inhoud linksys=Cisco, prima spul dus)
linksys idd het goede merk...was chaffeur voor netwerkaanlegger (of hoe noem je zo'n dude) veel connetieproblemen totdat we de zendertjes vervingen voor de (iets duurdere) linksys bakkies

boem is ho broem is go
-
- AX super weirdo
ff de nieuwe updates,......
Kep het bovengenoemde setje binnen......(zou ok lekker makkelijk te instaleren zijn).......ME REET !
De eerste x ging het fout....... met het gevolg dat mijn klapdoos echt heel raar ging doen (PIF bestanden laden waardoor hij heel traag werdt)
Mijn broer de compu helemaal leeggegooid en alles opnieuw geinstaleerd (was toch een zootje geworden)
Het heeft gewerkt..... voor een kwartiertje, en nu heb ik geen draadloze verbinding meer....
Signaal is uitstekend de kaart en de router kunnen het prima met elkaar vinden, maar internet can not be found
........ kep nu het 3 meter lange blauwe draadje er weer tussen....... werkt perfect.....draadloze "rommel" heb ik weer in een kast gepleurt
Ik ben gewoon niet handig met die troep......... ik kan hem aanzetten en de letters indrukken gaat allemaal goed,........ meer moet ik gewoon niet doen......
(voorbeeldje)
Jullie zien een Java (TM) 2 platform ikoontje,.... ik een bakkie koffie..... en dat is denk ik nou net het verschil....
Ennieweej,...... in Februarie is mijn vrouwtje jarig,...... laat ik mijn broer er wel weer ff naar kijken....
Kep het bovengenoemde setje binnen......(zou ok lekker makkelijk te instaleren zijn).......ME REET !
De eerste x ging het fout....... met het gevolg dat mijn klapdoos echt heel raar ging doen (PIF bestanden laden waardoor hij heel traag werdt)
Mijn broer de compu helemaal leeggegooid en alles opnieuw geinstaleerd (was toch een zootje geworden)
Het heeft gewerkt..... voor een kwartiertje, en nu heb ik geen draadloze verbinding meer....

Signaal is uitstekend de kaart en de router kunnen het prima met elkaar vinden, maar internet can not be found

Ik ben gewoon niet handig met die troep......... ik kan hem aanzetten en de letters indrukken gaat allemaal goed,........ meer moet ik gewoon niet doen......
(voorbeeldje)
Jullie zien een Java (TM) 2 platform ikoontje,.... ik een bakkie koffie..... en dat is denk ik nou net het verschil....
Ennieweej,...... in Februarie is mijn vrouwtje jarig,...... laat ik mijn broer er wel weer ff naar kijken....