Vandaag bij de keuring geweest. Een voldoende resultaat en over ongeveer 7 weken wordt het gepubliceerd.
Wat er aan gevonden is: Aandrijfashoes lek (was pas nog niet dus is heel recent, dus vervangen binnenkort). Wat roest aan de carosserie (wist ik al, vooral in de achterbak). En de remmen zijn niet helemaal 100%, vooral rechtsachter want daar is een remcilinder lek. De compressie van de 4e cilinder blijft iets achter.
Voor de rest een goede auto en zeker voor ? 800,- beslist geen miskoop.
En er zijn best leuke foto's gemaakt. Natuurlijk ook van de clubstickers
Anouschka wrote:We kunnen hem ook gewoon allemaal kopen. Neem aan dat iedereen hier toch wel 1,90 kan missen?
weet je dat dat meer is als een liter benzine, en dus meer als 15 km. AX rijplezier.
Haha, nee zo had ik het nog niet bekeken
Ik neem hem tegen die tijd wel heel sociaal mee voor mijn vriend, kijk speciaal voor jou een Autoweek! Waaaaaaaat staat er een AX in? Inleveren die handel! Mja zoiets....
Anouschka wrote:We kunnen hem ook gewoon allemaal kopen. Neem aan dat iedereen hier toch wel 1,90 kan missen?
weet je dat dat meer is als een liter benzine, en dus meer als 15 km. AX rijplezier.
Ik neem hem tegen die tijd wel heel sociaal mee voor mijn vriend, kijk speciaal voor jou een Autoweek! Waaaaaaaat staat er een AX in? Inleveren die handel! Mja zoiets....
Whahaha, zou ie erin trappen?
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Beetje late reactie maar goed...
Leuk om te horen dat je binnenkort in Autoweek staat.
Ook ik ga natuurlijk 'em dan wel effe kopen Nog veel rijplezier met je AXje gewenst
Citro?nAXDriver wrote:Beetje late reactie maar goed... Leuk om te horen dat je binnenkort in Autoweek staat. Ook ik ga natuurlijk 'em dan wel effe kopen Nog veel rijplezier met je AXje gewenst
Ik ben al ongeveer 2 weken nie meer thuis geweest...maar ik zal vandaag eens ff kijken wat er in de Autoweek'n staat die in die tijd gebracht zijn...als ik iets weet laat ik het morgen horen
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06) Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)