Moderator: webmasters
Rock's wrote:Ik heb intussen wel gemerkt dat als we sponsors zoeken voor de club,...dat we dan niet bij Shell hoeven aankloppen.... ik ben geloof ik de enige die op shell rij....euh..heb gereden
Brutus wrote:Heb zowiezo zitten rekenen... In nederland ligt de gem. prijs per liter al op 1,30Hier in belgie kan ik tanken voor 1.06 de liter... Dat is bijna 10 euro op een tank van 40 liter!
![]()
Kakelbont wrote:Brutus wrote:Heb zowiezo zitten rekenen... In nederland ligt de gem. prijs per liter al op 1,30Hier in belgie kan ik tanken voor 1.06 de liter... Dat is bijna 10 euro op een tank van 40 liter!
![]()
Dan naait shell de belgen toch een stuk minder als ons. Of zou het toch het kabinet zijn wat ons een oor aan naait :rolleyes
Gerard Maas wrote:Als we nu gewoon eens afspreken om allemaal naar de witte pompen
gaan(waar toch de overpoductie van de grote maatschappijen gedumpt
worden)dan zullen ze de prijzen heus wel laten zakken.Kijk maar naar de
grensgebieden,waar ze meer concurentie hebben kan de prijs ook lager.
Dus hoe minder die pijsbepalers verkopen,hoe verder ze zakken,want ze
moeten het toch kwijt,want een kraakinstallatie stop zetten kost ze veel
meer.WE MOETEN DIE GROTE KLEIN KRIJGEN.dan krijgen we eindelijk een
eerlijke concurentie.
Citro?nAXDriver wrote:Ik tank al sinds jaar en dag bij BP vanwege de""vrije bijen" die je daar kan sparen.
Wat mij betreft ben ik wel met Rock's eens...
Th3CLoR3 wrote:http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/dossiers/)/components/financien/rtlz/2003/07_juli/24-shell_benzine_diesel_goedkoper.xml
Het gaat de goede kant op