Yesss geslaagd :D

Algemene AXClub gerelateerde zaken

Moderator: webmasters

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

Maar waarom een week wachten tot je je papiertje krijgt?
Ik kreeg m'n roze blaadje meteen mee. Werd gemaakt waar ik bij stond.


Goeie reactie :wink: natuurlijk weet ik wat ik doe, en heb helemaal geen zin in om boetes of rijbewijs kwijt te raken. Hmm wist je niet dat sinds oktober 2006 CBR zelf geen rijbewijzen meer geeft, maar de stadskantoor(bij mn stad Dordt althans) maakt rijbewijs voor me als k die hebt aangevraagd en aanvragen doe k morgen :wink:
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

Koen NL
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 631
Joined: WedNov01, 2006 3:59:10 PM
Location: Breda

Post by Koen NL »

DuFF wrote:
Koen NL wrote:Hier in Breda staat nog een witte GT te koop. Is niet helemaal netjes maar er is iets moois van te maken. Nieuwe moterkap erop enzo. Is wel te vertrouwen, die garage. Het is overigens een type 1. Krijgt er geloof ik een nieuwe APK bij etc.

Kosten: 100 eurie. Hij staat helaas niet op internet geloof ik.


waarom koop je die zelf niet Koen ? 100 euro is geen geld voor een GT met apk, en dan kun je er naar hartelust aan sleutelen als 2e auto.... :D


Oeps. Type fout :P 1000 eurie :)

Oja, Ik en sleutelen :P
Citroën AX 1.1I First Impression

ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)

Image

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

peetjuun wrote:Goeie reactie :wink: natuurlijk weet ik wat ik doe, en heb helemaal geen zin in om boetes of rijbewijs kwijt te raken.

Euh, boetes en/of rijbewijs kwijtraken moet niet je hoofdmotivatie zijn van verantwoord rijgedrag. Reden moet ALTIJD de veiligheid van jezelf en vooral die van anderen in het verkeer zijn! ;)

peetjuun wrote:Hmm wist je niet dat sinds oktober 2006 CBR zelf geen rijbewijzen meer geeft, maar de stadskantoor(bij mn stad Dordt althans) maakt rijbewijs voor me als k die hebt aangevraagd en aanvragen doe k morgen :wink:

Dat 't CBR 't nu helemaal niet meer doet, wist ik idd niet, maar ik heb mijn rijbewijs in 1996 ook op 't gemeentehuis opgehaald.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Royz0r
AX driver
AX driver
Posts: 39
Joined: ThuMay03, 2007 8:47:21 PM
Location: Zoetermeer

Post by Royz0r »

Dat 't CBR 't nu helemaal niet meer doet, wist ik idd niet, maar ik heb mijn rijbewijs in 1996 ook op 't gemeentehuis opgehaald.


Ja ik ook begin 2005... Heb er nog nooit van gehoord dat dat bij het CBR kon haha :)

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

Euh, boetes en/of rijbewijs kwijtraken moet niet je hoofdmotivatie zijn van verantwoord rijgedrag. Reden moet ALTIJD de veiligheid van jezelf en vooral die van anderen in het verkeer zijn! ;)


Hehe mooie preekje :D en ja ik heb t niet gezegd dat 't mn hoofdredenen zijn maar omdat ik t bij mn oudere vrienden heb gezien.. Een van hen is veronglukt, al op zn eenentwintigste :? en dat doet me nog zeer..
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

Bas_S
AX Master
AX Master
Posts: 1497
Joined: TueMar28, 2006 8:31:45 PM
Location: Nieuwveen

Post by Bas_S »

MNM(tm) wrote:En ook ken ik genoeg van die jonge honden die ook net hun rijbewijs hebben gehaald en dan ook maar meteen met allerlei snelheidsgeweld de weg op gaan, met alle -soms fatale- gevolgen van dien.
('t is ook niet voor niets dat de verzekeringspremie voor jongeren tussen de 18 en 24 jaar zo extreem hoog is: ze zijn gewoon een gigantische risicogroep! Wees nou verstandig en wees er daar nou niet ook 1 van!)
...Maar hard rijden met een GTI is nou eenmaal leuk :twisted:
Altijd meer PK's dan jou!

Post Reply