Maar zo'n groot logo lijkt me heel vet, en is beter dan spuiten.
We'll see wat 't wordt.
Moderator: webmasters
Ja dat had ik dus ook gedacht, maar bij het Citroën HY team is het gewoon een voorraad artikel, voor €5.50 per stuk (per dakje/chevron dus). Er wordt inderdad niet verkocht aan niet-leden, maar voor het logo (en misschien het aanhanger verhaal erbij) wilde hij wel een uitzondering maken.Wheelnut wrote:Zozo... Ik had gedacht dat die logo's veel gezocht zouden zijn, en daardoor onmogelijk duur...
Als je er al een had mogen kopen vanwege dat "aan niet-leden wordt niet verkocht"...
ja, goede ideeën moeten beloond wordenJPG-slalom-racing wrote:Ik vind het te gek dat je m'n ideetje gebruikt. Maak er iets van, ik vertrouw je!!!
Je bedoelt dat het logo in het midden zit en doorloopt met horizontale lijnen naar de zijkant? Ik weet niet of ik het nieuwe en het oude logo van Citroën kan mixen. Daarnaast wordt het lastig om chromen lijntjes te maken die netjes aansluiten op het HY logo. Opzich zou zo'n lijntje trouwens wel vet zijn om Citroën ax bovenop te zetten...Wheelnut wrote:Of plak ze er op de DS3 (of DS4, of DS5) manier op...
Waar heb jij het nou weer over?Holländer wrote:Je bedoelt dat het logo in het midden zit en doorloopt met horizontale lijnen naar de zijkant? Ik weet niet of ik het nieuwe en het oude logo van Citroën kan mixen. Daarnaast wordt het lastig om chromen lijntjes te maken die netjes aansluiten op het HY logo. Opzich zou zo'n lijntje trouwens wel vet zijn om Citroën AX bovenop te zetten...
Ik leer hier ook bij hoorAlexanderB wrote:.....en nu zie ik het pas.. ik snapte die S al niet..nooit van zo dichtbij bekeken
Pas d'un surprise...Holländer wrote:Met gewicht in de aanhanger (en in de auto) is de 1.1 niet meer vooruit te branden!