TTF wrote:lijkt wel of het halve forum achter die sport aan is geweest, ook ik heb stiekum een mailtje verstuurd .. maar viste dus ook helaas achter het net.. ben benieuwd wie hem nu heeft gekocht
laten we maar hopen dat ie bij een liefhebber terechtkomt die er een knutselproject van maakt en hem in ere hersteld.
Laten we inderdaad hopen dat deze bij een goede baas terecht is gekomen.
Kan niet iemand die verkoper mailen voor een mail van de koper ?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
privacy, blabla, je kunt enkel aan de verkoper vragen om de koper erop te attenderen van het bestaan van dit forum en de axclub, mocht de koper daar nog niet van op de hoogte zijn.
Mag ik dan bij deze concluderen dat die SPORT van jou is?
dan ben ik wel heel erg benieuwd naar meer informatie zoals waar deze vandaan komt en het liefst nog meer foto's en als die er zijn van voor het ombouwen...
AX stond tussen 1992 en 2008 in de hoek bij een dealer in Duitsland, soms binnen, soms buiten. Was 1e eigenaar, origineel 67000KM met ingevulld service-boekje. Had maar 2 kleine roestplekjes, eigentlijk zonde zoiets voor de autosport omtebouwen...