Hieronder de foto reportage:
deze auto had ik nooit eerder gezien, de eigenaar vertelde me dat dit g??n kit-car is. Het is origineel Citroën.

Hier rijd diezelfde auto net de hoek weer om...

Deze metallic-rode CX Prestige Turbo is van een bestuurslid van de duitse CX-club, super-strak geen deukje te zien. Stond voor mij geparkeerd.

BX 14 TE met leuke velgjes

Rijtje Visa's uit nederland waaronder een aantal cabrio-uitvoeringen, waarschijnlijk had de halve nederlandse Visa-club besloten naar duitsland te rijden.

Dit hoopte ik aan te treffen.... Xantia 3.0 V6... ACTIVA !!
Droom op wielen, ooit wil ik er 1 hebben

Heel leuk familie tafereeltje, een AK400 (besteleend) met mini-caravan voor de kinderen.

De eerste DS cabrio die ik zag, super-strakke buitenkant en speciaal gemaakt nagelnieuw rood lederen interieur.

Drinken en rijden gaan prima samen.... DS met Pernod sponsoring

Race eend, leuk..

Traction Avant...als nieuw

1 van de weinige GS'en, alle aanwezige exemplaren waren als nieuw

Tja... de Ami...wil ik heel graag ooit bezitten maar zijn inmiddels erg duur

De Visa-club weer

Een ?chte CX lijkwagen, volledig funktioneel

Lomax, vind ik weinig aan eigenlijk..deze was wel heel mooi afgewerkt, in British "Racing Green" gespoten

Toen kwam mijn absolute droomauto aangereden.... SM!
Oftewel de Citroën Sport-Maserati, Johan Cruijff schijnt 'm nog steeds in Barcelona in de schuur te hebben staan.

Mocht je d'r een willen kopen... vind een goedkope, breng 'm naar Renard in Beneden-Leeuwen en die maken voor slechts ?6000 (ex-loonkosten) de motor zo betrouwbaar als maar mogelijk is. Dan heb je voor de prijs van een Golfje diesel met radio een h??l leuke auto.

BX 19 GTi in full-options uitvoering, dat leer zag er fantastisch uit.

Deze Panhard stond bij de ingang, heel mooi. Helaas is Panhard ter ziele gegaan, maar wel een vast onderdeel van elke Citroen beurs.

Versmalde eend, deze auto heeft 1 voorstoel en 1 achter stoel...grappig.

Musketier...spreekt voor zich

Dit is een 2.7 HDi blok, bij Bart Ebben, dat is enorm groot past zelfs niet voorin mijn CX, daaronder de te demonteren C2

een of andere idioot die een hijskraan bovenop een CX Prestige Turbo heeft gelast... geen idee wat je daarmee moet.

Een Ami coup? (M35?) in bijna gerestaureerde staat. Heel bijzonder, deze auto heeft een wankelmotor ?n hydropneumatisch veersysteem. Nooit echt geproduceerd prototype

Deze DS schijnt te kunnen vliegen...

Moooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wellicht plaats ik hier later nog wat verder uitleg tussen....