ik heb vanmiddag wat oudere onderwerpen zitten te lezen (in plaats van de leren ). zag ik in een onderwerp dat iemand een boek vraagbaak AX ging bestellen. waar kun je dit bestellen of kopen en weet iemand hoeveel dit kost
het onderwerp vanwaar ik dit heb is wel van juni 2004. dus al enkele maanden oud.
Die persoon was ik waarschijnlijk, in ??n van m'n eerste topics.
Ik heb 'm besteld bij bol.com, maar daar kan ik 'm nu niet meer vinden. Ze hebben er nu wel de Haynes (= net zoiets), maar daarmee heb ik zelf geen ervaring.
Hmmm ik heb vraagbaak gekocht, toen boeken autotechniek uit bieb geleend en doorgelezen, en toen net zolang vragen gesteld op het forum tot ik het ook nog een beetje snapte
ik heb op markplaats gekeken en heb daar een advertentie gezien van vraagbaken. het is dus een bedrijf die dat verkoopt. maar ik moet eerst betalen en dan krijg ik het opgestuurd. Ik weet niet op dit wel veilig is. Ik kan ook drie vraagbaken krijgen waar iets over de ax in staat. maar ze zijn niet alleen maar voor de ax.
ik geloof dat ik de link hier op het forum ergens had gevonden over de vraagbaken.
ik weet niet wat ik moet. het geld storten of toch maar niet. en zou ik niet beter een vraagbaak alleen maar voor de ax kopen?
ik weet nu niet wat ik moet doen. wie wil me helpen beslissen
Is daar iets fout mee. Of heb ik een fout gemaakt. Als dat zo is dan wist ik het niet. Maar zo stond het in mijn email en ik heb het gewoon gekopieerd .
Verooke wrote:Is daar iets fout mee. Of heb ik een fout gemaakt. Als dat zo is dan wist ik het niet. Maar zo stond het in mijn email en ik heb het gewoon gekopieerd .
Joost bedoelt dat je daar GRATIS het ATH voor de AX kunt downloaden.
Correct me if i'm wrong
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06) Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
oeps, foutje, ik ben ook nog maar een half uurtje wakker en ben al aan het leren. dus ik was er niet helemaal bij.
Maar dan ga ik die zeker downloaden.
Bedankt en sorry voor het misverstand.