Ik ben natuurlijk wel een belg en dat geld niet voor nederland maar voor de andere belgen onder ons. Ik ben verzekerd onder mijn moeders naam onze verzekeringsagent weet dit en laat het gewoon toe. Ik heb dit jaar 349.46 euro betaald voor 1 jaar en daar zit gewoon rechtsbijstand in en ik zit aan bonus malus 2 (dankzij mijn moeder). zou ik de verkering op mijn naam nemen dan zat ik nu aan een 700 ? 800 euro per jaar en dat kan ik dus niet betalen hoor.
oh ja ben 24 en heb 2.5 jaar mijn rijbewijs schadevrij.
Verooke wrote:Ik ben natuurlijk wel een belg en dat geld niet voor nederland maar voor de andere belgen onder ons. Ik ben verzekerd onder mijn moeders naam onze verzekeringsagent weet dit en laat het gewoon toe. Ik heb dit jaar 349.46 euro betaald voor 1 jaar en daar zit gewoon rechtsbijstand in en ik zit aan bonus malus 2 (dankzij mijn moeder). zou ik de verkering op mijn naam nemen dan zat ik nu aan een 700 ? 800 euro per jaar en dat kan ik dus niet betalen hoor. oh ja ben 24 en heb 2.5 jaar mijn rijbewijs schadevrij.
Ik heb t net t zelfde geregeld Alleen betaalde ik voor m'n ax wel een stuk meer per jaar. Kwam neer op zo'n 480?/jaar Denk wel dat t veel te maken heeft met de plaats waar je woont (en ik was in de ax-tijd zo'n 19 jaar dus dat scheelt natuurlijk ook wel). Voor de focus betaal ik 518,47?/jaar, is dus gewoon rechtsbijstand en een inzittendenverzekering (46.14?/jaar). Komt dus neer op 561,61?. Bonus-Malus = 0 vermits de verzekering op naam van m'n pa staat. Auto is ingeschreven op mijn naam. Heb nu ook 2.5 jaar m'n rijbewijs en ben 21. Wegenbelasting van de focus is zo'n 324,55? (10 fiscale pk).
Ik ben ook begonen op mijn moeders naam,...met 55% no claim...
Toen ik 24 was heb ik hem op eigen naam laten zetten,.....en rara,....van mijn tussenpersoon mocht ik de no claim gewoon meenemen
Ik heb geen idee wat ik nu betaal,.....maar het zal niet veel zijn (ik gok tussen de 10 en 15,- per maand)
Ik zit bij Nationale Nederlanden via een tussenpersoon.
Ik betaal 39euro in de maand aan verzekering alleen WA,inzittenden etc.K heb geen idee hoeveel no claim
Ben 20 jaar dus zit nog in die stomme risico leeftijdsgroep
279,- p/j inclusief extra inzittende verzekering en nog iets.. 0jaar schade vrij
goedkoop he.. zeeuw zijn
jij bent een nepzeeuw.. je zit meer in eindhoven dan in zeeland!
ik betaal overigens:
"1.1" Plaisir >> 48 eur./mnd., WA+ verzekering. WA was 40,34. 1.4 GT inj. >> 55 eur./mnd., WA+ verzekering. WA = 47,80.
Zit bij Univ?, goeie service! Ben 22 jr., 0 jaar schadevrij (kon m'n jaren niet meenemen bij de vorige verzekering )
Dan ben ik reserve zeeuw. Zit ook bij ZLM, lekker goedkoop. Mijnes was wel iets duurder dan die van Marc, maar mijn auto is dan ook een stuk zwaarder...
Enneh unive is echt een goeoie verzekering inderdaad, maar wel duur...
Heb laatst een berekening gedaan op de site van de Hema, die is goedkoop ! Maar ja, is het wat ?
Ik betaal nu 41 euro voor WA plus, 1 jaar no claim (heb voor de ax GT ca 6 jaar geen auto meer gehad, dus voorgaande no claim was weg...)
En bij Hema ga ik ca. 28 euro betalen.
Misschien stap ik wel over... Maar ik ben benieuwd of iemand ook een auto verzekering bij de Hema heeft.
Vindt het zo moeilijk om de voorwaarden uit te pluizen.