Heb ik ook gevraagd voor je maar als het om groepering gaat ben ik vandoor.AlexanderB wrote:Nope...
Whatsapp groep AX Club
Moderator: webmasters
Re: Whatsapp groep AX Club
Ik denk dat ik binnenkort toch ook maar eens aan de smartphone moet...
Same here...Streetart wrote:Ik denk dat ik binnenkort toch ook maar eens aan de smartphone moet...

Ik weiger om aan een "smartfoon" te gaan.
In ieder geval zolang die takkedingen niet in staat zijn minstens 3 weken met één acculading te doen!
Daarnaast schijnt zo'n ding bij anderen nogal verwachtingen te scheppen: zoals de verwachting dat je meteen reageert als ze je een WhatsApp bericht sturen.
In ieder geval zolang die takkedingen niet in staat zijn minstens 3 weken met één acculading te doen!
Daarnaast schijnt zo'n ding bij anderen nogal verwachtingen te scheppen: zoals de verwachting dat je meteen reageert als ze je een WhatsApp bericht sturen.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.

- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

-
- Total admin
Ik vind dat, als mensen zich er aan storen dat ik niet direct terugstuur, dat dit hun probleem isMNM(tm) wrote:Ik weiger om aan een "smartfoon" te gaan.

Maar als je zonder kan, volhouden! Het moet inderdaad een oase van rust en tijd creëren!
AX-kopen is verslavend.
hallo allemaal.
Ik/ ben zelf mijn AX aan het restaureren en zou graag in de whatsappgroep komen. Kan iemand mij toevoegen?
Groeten Guus
Ik/ ben zelf mijn AX aan het restaureren en zou graag in de whatsappgroep komen. Kan iemand mij toevoegen?
Groeten Guus
Dat kan zeker, wanneer je even je mobiele nummer via een PM naar Bossie stuurt dan kan hij je toevoegen. Wij zijn gek op foto's!