Database nog geregistreerde GTIs
Moderator: webmasters
Database nog geregistreerde GTIs
Hoi AX-freaks-
Ik heb zojuist bij de RDW een overzicht gedownload van de AX GTI U9 's die nog geregistreerd staan in Nederland: nog maar 54 stuks.
je kan hem hier bij mij downloaden indien interesse:
http://www.tigerworx.nl/121230_geregist ... x_GTIs.xls
De dikgedrukte zijn die van mij
Ik heb zojuist bij de RDW een overzicht gedownload van de AX GTI U9 's die nog geregistreerd staan in Nederland: nog maar 54 stuks.
je kan hem hier bij mij downloaden indien interesse:
http://www.tigerworx.nl/121230_geregist ... x_GTIs.xls
De dikgedrukte zijn die van mij
Re: Database nog geregistreerde GTIs
Ik krijg een bestand van 0 bytes
Thanx!
Leuk om te zien.
Hopelijk blijven ze bestaan.
Leuk om te zien.
Hopelijk blijven ze bestaan.
-
- AX super weirdo
soow ... dat zijn er niet veel meer .... en 29 daarvan hebben een verlopen apk
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX super weirdo
soow ... dat zijn er niet veel meer .... en 29 daarvan hebben een verlopen apk
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Waaronder die van mij.Rock's wrote:soow ... dat zijn er niet veel meer .... en 29 daarvan hebben een verlopen apk
Oeioei- zo had ik er nog niet naar gekeken. Dus nog maar 25 met APK!
Komt er binnenkort weer eentje bij van mij met APK.
Komt er binnenkort weer eentje bij van mij met APK.
Zonde hoor!! Mis een hoop kentekens die toch echt (ooit) in mooie staat waren...
Kwam pas nog foto's van mijn oude GTI tegen, eeuwig zonde. Maar goed, hoeveel hiervan zijn er bij de club?
Kwam pas nog foto's van mijn oude GTI tegen, eeuwig zonde. Maar goed, hoeveel hiervan zijn er bij de club?
Leuk lijstje zie dat ik de kleur nog even moet laten wijzigen bij de rdw. Leek om dit register compleet te maken met wat fotos.
Leuke lijst, stemt me wel somber trouwens. Ik verwacht dat dit niet snel minder zal worden. Die van mij krijgt van het voorjaar gewoon weer APK. Nu even weinig tijd.
Ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal van sommige. Zoals de FXDZ66 deze is in 1993 ter wereld gekomen en tot 1995 gereden. Daarna geen apk meer, maar 10 jaar terug nog wel van eigenaar gewisseld.
Ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal van sommige. Zoals de FXDZ66 deze is in 1993 ter wereld gekomen en tot 1995 gereden. Daarna geen apk meer, maar 10 jaar terug nog wel van eigenaar gewisseld.
Hoe exact is dit eigenlijk? ALs ik het goed begrijp ik ik de 3 na laatste GTI die in nog op kenteken staat die in Nederland is geleverd?
Kan ik zelf deze lijst ook maken?
-
- Total admin
Dat zijn er inderdaad niet veel meer. Maar wel denk ik nog een stuk meer dan in België.
Hier leeft ook nog een ex nederlandse rustig voort.
Hier leeft ook nog een ex nederlandse rustig voort.
AX-kopen is verslavend.
Leuk zo,n lijstje! Zijn er inderdaad niet veel meer.
GR-VH-76 word binnenkort ook van de lijst verwijderd. DR-DR-39 heeft hopelijk binnen nu en enkele weken wel weer apk.
Hoeveel GTI's zijn er eigenlijk ooit geleverd in Nederland?
GR-VH-76 word binnenkort ook van de lijst verwijderd. DR-DR-39 heeft hopelijk binnen nu en enkele weken wel weer apk.
Hoeveel GTI's zijn er eigenlijk ooit geleverd in Nederland?
Dit was tijdens de post de exacte lijst van de RDW. Lukt me nu niet meer om de database in te komen helaas... Probeerde alle AXjes uit te draaien, maar dat lukt dus niet.j0achim wrote:Hoe exact is dit eigenlijk? ALs ik het goed begrijp ik ik de 3 na laatste GTI die in nog op kenteken staat die in Nederland is geleverd?
op de site van Michel staan er wel een aantal met foto.wilfred wrote:Leuk lijstje zie dat ik de kleur nog even moet laten wijzigen bij de rdw. Leek om dit register compleet te maken met wat fotos.
http://kentekens.axclub.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- AX Master Spammer
Uiteraard rijden er nog wel een aantal 'GTI's rond; ombouwprojecten die verder identiek zijn aan een fabrieks-GTI, maar op kenteken niet.
Dat wil zeggen, Motor vervangen, onderstel vervangen en eventueel ook zelfs alle luxe van een GTI (CV, electrische ramen, interrieur en kofferbakafwerking, skirtset en bumper, etc...)
Kan er zo al 3 bedenken binnen de club:
De blauwe die ooit van roy en van alexander is geweest, de witte van Spitfire, en de mijne.
Dan komen we alweer op 57
Dat wil zeggen, Motor vervangen, onderstel vervangen en eventueel ook zelfs alle luxe van een GTI (CV, electrische ramen, interrieur en kofferbakafwerking, skirtset en bumper, etc...)
Kan er zo al 3 bedenken binnen de club:
De blauwe die ooit van roy en van alexander is geweest, de witte van Spitfire, en de mijne.
Dan komen we alweer op 57
-
- Total admin
Heb hier ook nog een ex-nederlandse GTI rijden En nog een GTI-ombouwproject staan.
En hier in de garage staan evenveel niet-S6 TRE's als er nog in NL zijn ingeschreven
Ik ben stiekem wel jaloers op het aantal GTI's dat jullie nog hebben. Ik denk dat we er hier een stuk minder hebben. Wij hebben wel nog meer sports over.
En hier in de garage staan evenveel niet-S6 TRE's als er nog in NL zijn ingeschreven
Ik ben stiekem wel jaloers op het aantal GTI's dat jullie nog hebben. Ik denk dat we er hier een stuk minder hebben. Wij hebben wel nog meer sports over.
AX-kopen is verslavend.