Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?
Moderator: webmasters
Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?
Lieve mede AX bezitters,
Stel ik kan iets organiseren voor jullie (of andere autoclubs), op een bijzonder leuke locatie met alle faciliteiten.
Wat zouden jullie dan verwachten, leuk vinden, belangrijk vinden?
Stel: een sleutelmeeting
- Wat voor reparaties wil je hier doen?
- Hoeveel mensen denken jullie dat er komen?
- Wat zouden jullie per persoon willlen betalen?
- Ik neem aan in het weekend?
- Wat voor faciliteiten verwacht je/wil je en hoeveel per bezoeker?
- Eten erbij? Wat verwacht je daar van?
Stel: Een meeting in workshop achtige sfeer
- Wat zou je willen leren?
- Wie zou je verwachten dat die cursus/workshop geeft?
- Praktijk gedeelte?
- Eten erbij?
Stel de locatie kan ook wekelijks/maandelijks cursussen geven, of 2 daagse cursussen oid, met alles met betrekking tot de auto...
- Wat voor cursussen zou jij interessant vinden?
- Welke faciliteiten heeft de locatie volgens jou daar voor nodig?
Alle input is welkom en wie weet kan ik jullie daarvoor 'bedanken' dmv een meeting
Stel ik kan iets organiseren voor jullie (of andere autoclubs), op een bijzonder leuke locatie met alle faciliteiten.
Wat zouden jullie dan verwachten, leuk vinden, belangrijk vinden?
Stel: een sleutelmeeting
- Wat voor reparaties wil je hier doen?
- Hoeveel mensen denken jullie dat er komen?
- Wat zouden jullie per persoon willlen betalen?
- Ik neem aan in het weekend?
- Wat voor faciliteiten verwacht je/wil je en hoeveel per bezoeker?
- Eten erbij? Wat verwacht je daar van?
Stel: Een meeting in workshop achtige sfeer
- Wat zou je willen leren?
- Wie zou je verwachten dat die cursus/workshop geeft?
- Praktijk gedeelte?
- Eten erbij?
Stel de locatie kan ook wekelijks/maandelijks cursussen geven, of 2 daagse cursussen oid, met alles met betrekking tot de auto...
- Wat voor cursussen zou jij interessant vinden?
- Welke faciliteiten heeft de locatie volgens jou daar voor nodig?
Alle input is welkom en wie weet kan ik jullie daarvoor 'bedanken' dmv een meeting
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?
Als je iets met een workshop wil doen, Ik kan alleen maar leren uit praktijk.
Sleutel meeting lijkt me wel wat. al is het alleen maar om een beurtje uit te voeren of iets in die richting. Misschien leuk als dit na de wintercheck ergens gebeurt. Somige krijgen dan van de Citroën dealer een lijstje met dingen die gedaan moeten worden. Maar kunnen durven ze niet zelf te doen en zouden de auto anders weg moeten brengen. Kwa eten lekker bij vette hap houden denk ik. En betalen. ik weet niet wat een normale prijs is maar je moet wel onderschijt maken in mensen die komen helpen en mensen die daadwerkelijk een sleutel plek nodig hebben.
Kwa prijs. ik weet niet wat normaal is maar zolang het schapelijk onder de prijzen van een universele garage zitten. Dan zou ik intresse hebben.
Sleutel meeting lijkt me wel wat. al is het alleen maar om een beurtje uit te voeren of iets in die richting. Misschien leuk als dit na de wintercheck ergens gebeurt. Somige krijgen dan van de Citroën dealer een lijstje met dingen die gedaan moeten worden. Maar kunnen durven ze niet zelf te doen en zouden de auto anders weg moeten brengen. Kwa eten lekker bij vette hap houden denk ik. En betalen. ik weet niet wat een normale prijs is maar je moet wel onderschijt maken in mensen die komen helpen en mensen die daadwerkelijk een sleutel plek nodig hebben.
Kwa prijs. ik weet niet wat normaal is maar zolang het schapelijk onder de prijzen van een universele garage zitten. Dan zou ik intresse hebben.
Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?
Je bedoelt "onderscheidt". Mensen onderschijten vind ik nogal smerig...
Maar goed, een sleutelmeeting zou ik wel leuk vinden. Al is het maar om een handje te helpen.
Zelf zou ik m'n achterste draagarmrubbers wel willen vervangen. (van de voorwielophanging dus...)
Kwa faciliteiten: Een beetje standaard wat je in een werkplaats mag verwachten.
Dus een volledige gereedschapsset met ratels, doppen, ringsteeksleutels, momentsleutels e.d., een krik, eventueel een bandenmontage en -balanceerapparaat, en een brug of twee is helemaal mooi! (maar niet noodzakelijk, met assteunenen kom je al een heel end)
Heb je voor het vervangen van draagarmrubbers nou een pers nodig? Voor de voorste wel, dat weet ik zeker, maar de achterste?
Maar het belangrijkste is natuurlijk ruimte om aan meerdere AX-en tegelijk overdekt te kunnen sleutelen...
Kwa eten: Mwa, kweenie. Frituur en broodjes (gezond)? Zelf ben ik niet echt van de vette hap...
Wat ik er voor betalen wil: Een paar tientjes?
Zou het mogelijk zijn om de "locatie" voor een heel weekend in beslag te nemen? Is maar een idee?
Zo zouden er ook iets grotere werkzaamheden verricht kunnen worden... Maar ik neem aan dat dat gelijk twee keer zo duur wordt?
Maar goed, een sleutelmeeting zou ik wel leuk vinden. Al is het maar om een handje te helpen.
Zelf zou ik m'n achterste draagarmrubbers wel willen vervangen. (van de voorwielophanging dus...)
Kwa faciliteiten: Een beetje standaard wat je in een werkplaats mag verwachten.
Dus een volledige gereedschapsset met ratels, doppen, ringsteeksleutels, momentsleutels e.d., een krik, eventueel een bandenmontage en -balanceerapparaat, en een brug of twee is helemaal mooi! (maar niet noodzakelijk, met assteunenen kom je al een heel end)
Heb je voor het vervangen van draagarmrubbers nou een pers nodig? Voor de voorste wel, dat weet ik zeker, maar de achterste?
Maar het belangrijkste is natuurlijk ruimte om aan meerdere AX-en tegelijk overdekt te kunnen sleutelen...
Kwa eten: Mwa, kweenie. Frituur en broodjes (gezond)? Zelf ben ik niet echt van de vette hap...
Wat ik er voor betalen wil: Een paar tientjes?
Zou het mogelijk zijn om de "locatie" voor een heel weekend in beslag te nemen? Is maar een idee?
Zo zouden er ook iets grotere werkzaamheden verricht kunnen worden... Maar ik neem aan dat dat gelijk twee keer zo duur wordt?
Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.
Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?
thanx voor de input alvast!
Ik 'heb' een locatie, maar wij zoeken daar een invulling voor.
De locatie houdt in: 3 bruggen, spuitcabine, veel ruimte, vrijwel al het gereedschap (binnenkort ook banden apparaten, pers en grote straalkast en zelfs speciaal gereedschap voor oudere auto's), koffie/thee, leslokalen etc. Die is perfect dus.
Echter het moet benut worden, de rekeningen betaald etc Dus vandaar dat ik zoek naar invullingen op zon manier dat het ook leuk is en gezellig is en andere er ook hun voordeel van hebben. Een 2 dagen cursus (koppakking vervangen?:P) kan natuurlijk ook, ook bijv za en week erna za. Als we een van mijn auto's als test object gebruiken is dat geen probleem, die schuiven we gewoon weer aan de kant doordeweeks.Ben ook niet zo bang dat die stuk gaat
Ik 'heb' een locatie, maar wij zoeken daar een invulling voor.
De locatie houdt in: 3 bruggen, spuitcabine, veel ruimte, vrijwel al het gereedschap (binnenkort ook banden apparaten, pers en grote straalkast en zelfs speciaal gereedschap voor oudere auto's), koffie/thee, leslokalen etc. Die is perfect dus.
Echter het moet benut worden, de rekeningen betaald etc Dus vandaar dat ik zoek naar invullingen op zon manier dat het ook leuk is en gezellig is en andere er ook hun voordeel van hebben. Een 2 dagen cursus (koppakking vervangen?:P) kan natuurlijk ook, ook bijv za en week erna za. Als we een van mijn auto's als test object gebruiken is dat geen probleem, die schuiven we gewoon weer aan de kant doordeweeks.Ben ook niet zo bang dat die stuk gaat
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX super weirdo
- Posts: 4781
- Joined: SunNov07, 2010 11:39:23 PM
- Location: Delft
Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?
Sleutelmeetings, tof!
- alles van een kleine beurt/oliewissel, t/m dingen vervangen aan het onderstel en de remmen en d'riem..?
- aanwezig gereedschap helpt altijd, helemaal als je met meerdere auto's tegelijk bezig gaat. Ik heb zelf veel gereedschap voor mezelf, maar niet alles..
- Broodjes + snacks, maybe ook broodjes met wat gezonde dingen voor mensen die dat lekker vinden
- Paar flessen frisdrank + bekertjes, of op zn minst een aanwezig-zijnde blikjesautomaat ofzo..
- liefst met toegang tot een of een paar bruggen, maar zonder kunnen veel klussen ook prima. (Zo blijkt)
- betalen.. iets van 2-3 tientjes p/p lijkt me redelijk, afhankelijk van watvoor klus je wilt uitvoeren.. misschien inderdaad onderscheid tussen de helpende mensen, en de geholpen mensen?
Ik heb zelf een klus-adresje waar ik voor een paar tientjes terecht kan, (€50 voor het weekeinde van vrijdag t/m maandag 09.00, anders €30 voor de 1e dag en €20 voor elke volgende dag. (dag =24 uur van 09.00 tot 09.00)) dus als het meer dan dat is, is het voor mij niet interessant.
Weekeinde is nog beter, sommige klussen lopen wel eens uit, en dan kan je 's avonds of de volgende dag nog even door. Enige/grote nadeel is dat de onderdelenzaak op zaterdagmiddag dicht gaat, en pas maandag weer open is, dus voor onverwachte defecten is zondag een bijzonder slechte dag..
---------------------------------
In cursus-formaat zou ik zelf iets minder interesse in hebben, er is weinig wat ik nog niet kan repareren aan auto's..
Maybe als het echt iets is wat ik op mn CV kan zetten, als het gecertificeerd ofzo is.. Alleen dan is het meestal erg duur..
- alles van een kleine beurt/oliewissel, t/m dingen vervangen aan het onderstel en de remmen en d'riem..?
- aanwezig gereedschap helpt altijd, helemaal als je met meerdere auto's tegelijk bezig gaat. Ik heb zelf veel gereedschap voor mezelf, maar niet alles..
- Broodjes + snacks, maybe ook broodjes met wat gezonde dingen voor mensen die dat lekker vinden
- Paar flessen frisdrank + bekertjes, of op zn minst een aanwezig-zijnde blikjesautomaat ofzo..
- liefst met toegang tot een of een paar bruggen, maar zonder kunnen veel klussen ook prima. (Zo blijkt)
- betalen.. iets van 2-3 tientjes p/p lijkt me redelijk, afhankelijk van watvoor klus je wilt uitvoeren.. misschien inderdaad onderscheid tussen de helpende mensen, en de geholpen mensen?
Ik heb zelf een klus-adresje waar ik voor een paar tientjes terecht kan, (€50 voor het weekeinde van vrijdag t/m maandag 09.00, anders €30 voor de 1e dag en €20 voor elke volgende dag. (dag =24 uur van 09.00 tot 09.00)) dus als het meer dan dat is, is het voor mij niet interessant.
Weekeinde is nog beter, sommige klussen lopen wel eens uit, en dan kan je 's avonds of de volgende dag nog even door. Enige/grote nadeel is dat de onderdelenzaak op zaterdagmiddag dicht gaat, en pas maandag weer open is, dus voor onverwachte defecten is zondag een bijzonder slechte dag..
---------------------------------
In cursus-formaat zou ik zelf iets minder interesse in hebben, er is weinig wat ik nog niet kan repareren aan auto's..
Maybe als het echt iets is wat ik op mn CV kan zetten, als het gecertificeerd ofzo is.. Alleen dan is het meestal erg duur..
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?
In zo'n geval zou voor mij een examen 1e Autotechnicus of een APK-cursus helpen, maar ik denk niet dat dat erin zit...
Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.
-
- AX liefhebber
- Posts: 342
- Joined: FriMay15, 2009 7:45:44 PM
- Location: A'foort
Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?
Ook leuk: in een tweetal dagen met een kluitje volk een standaard ax op 4gats onderstel en dikkere motor omzetten. Er zijn vast gegadigden die dit willen en de parts en huur willen betalen. Knutselaars die onder begeleiding ervaring op willen doen ook wel. Hardcore techneuten zijn er ook wel en iedereen lust vette hap en bier/fris. Heb wat voorbeelden van laro chassiswissels in engeland gezien.......Vet leuk en een dolgelukkige bezitter na afloop. Heb je ruimte voor een paar stretchers?
AX lid in ruste bij gebrek aan een AX
Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?
Dit kan sowieso op die locatie maar is handiger met wat kleinere groepen. (3/4 man). Zijn ook wel dingen die er nu al gebeurenpocketmech wrote:Ook leuk: in een tweetal dagen met een kluitje volk een standaard AX op 4gats onderstel en dikkere motor omzetten. Er zijn vast gegadigden die dit willen en de parts en huur willen betalen. Knutselaars die onder begeleiding ervaring op willen doen ook wel. Hardcore techneuten zijn er ook wel en iedereen lust vette hap en bier/fris. Heb wat voorbeelden van laro chassiswissels in engeland gezien.......Vet leuk en een dolgelukkige bezitter na afloop. Heb je ruimte voor een paar stretchers?
Vind ik een hele goede van je en ga ik zeker proberen werk van te maken.Wheelnut wrote:In zo'n geval zou voor mij een examen 1e Autotechnicus of een APK-cursus helpen, maar ik denk niet dat dat erin zit...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?
Ik heb meer interesse in het helemaal hard maken van mijn AX. Zeg maar zo dat hij de komende jaren zonder problemen mee kan.pocketmech wrote:Ook leuk: in een tweetal dagen met een kluitje volk een standaard AX op 4gats onderstel en dikkere motor omzetten. Er zijn vast gegadigden die dit willen en de parts en huur willen betalen. Knutselaars die onder begeleiding ervaring op willen doen ook wel. Hardcore techneuten zijn er ook wel en iedereen lust vette hap en bier/fris. Heb wat voorbeelden van laro chassiswissels in engeland gezien.......Vet leuk en een dolgelukkige bezitter na afloop. Heb je ruimte voor een paar stretchers?
AX 1.1i Volcane Rood
Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?
Maar 3 geinteresseerde is niet echt een grote opkomst dan ? Wil zoiets werken moeten we toch wel iets meer opkomst hebben
Is de frikandellen meeting in dec/jan overleden?
Is de frikandellen meeting in dec/jan overleden?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?
ik denk dat er wel animo is maar vooral als er zaken als kosten en locatie wat concreter bekend zijn
-
- AX liefhebber
- Posts: 259
- Joined: WedOct19, 2011 8:34:45 AM
- Location: Den Haag Zuid-Holland/ Normandië Frankrijk
Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?
Ja gezellig.
Wil graag wat meer leren.
Heb ook een aantal dingen die ik graag zelf wil doen, maar niet durf.
Ben bang dat ik iets sloop ipv maak.
Zeg maar waar en wat het kost en wat er nodig is.
Wil graag wat meer leren.
Heb ook een aantal dingen die ik graag zelf wil doen, maar niet durf.
Ben bang dat ik iets sloop ipv maak.
Zeg maar waar en wat het kost en wat er nodig is.
Citroën! What else?
Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?
Leuk initiatief romy!
Wees je er aub wel van bewust dat er ook risico's aanzitten. Het is zo lullig als de complete doppenset na afloop niet meer compleet is, iemand een setje dempers mist of iets dergelijks. Daarnaast zijn er misschien clubleden die denken alles te weten, maar meer kapot kunnen maken dan repareren of met (levens)gevaarlijke beun oplossingen werken.
Ik wil je initiatief absoluut niet de grond in boren, maar heb wel graag dat je je bovenstaande goed realiseert. De frikandellenmeeting gaat helaas niet meer door vanwege een soort voorval als hierboven benoemd.
Wees je er aub wel van bewust dat er ook risico's aanzitten. Het is zo lullig als de complete doppenset na afloop niet meer compleet is, iemand een setje dempers mist of iets dergelijks. Daarnaast zijn er misschien clubleden die denken alles te weten, maar meer kapot kunnen maken dan repareren of met (levens)gevaarlijke beun oplossingen werken.
Ik wil je initiatief absoluut niet de grond in boren, maar heb wel graag dat je je bovenstaande goed realiseert. De frikandellenmeeting gaat helaas niet meer door vanwege een soort voorval als hierboven benoemd.
Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?
Ik maak hieruit op dat je bezig bent een soort van Doe Het Zelf garage op te zetten?
Plannen klinken goed, maar wat Browny zegt klopt wel inderdaad... gereedschap dat niet meer compleet is kun je voorkomen door het te verhuren met borg, niet compleet meer dan gewoon de borg niet meer terug.
Missende onderdelen, ja dat is zelf er op letten, en een stukje vertrouwen dat je zal moeten hebben in de mede sleutelgenoten.
Als je het ziet als echt een DHZ garage, en minder als een sleutelmeeting dan kun je dat soort dingen wel voorkomen denk ik. In een normale DHZ garage laat je ook niet zomaar alles slingeren en moet je een borg betalen voor gebruik van gereedschap .
Heb persoonlijk wel interesse, mits het op een handige locatie ligt ( is voor iedereen anders ), en de prijzen redelijk zijn( is ook weer voor iedereen anders ).
Plannen klinken goed, maar wat Browny zegt klopt wel inderdaad... gereedschap dat niet meer compleet is kun je voorkomen door het te verhuren met borg, niet compleet meer dan gewoon de borg niet meer terug.
Missende onderdelen, ja dat is zelf er op letten, en een stukje vertrouwen dat je zal moeten hebben in de mede sleutelgenoten.
Als je het ziet als echt een DHZ garage, en minder als een sleutelmeeting dan kun je dat soort dingen wel voorkomen denk ik. In een normale DHZ garage laat je ook niet zomaar alles slingeren en moet je een borg betalen voor gebruik van gereedschap .
Heb persoonlijk wel interesse, mits het op een handige locatie ligt ( is voor iedereen anders ), en de prijzen redelijk zijn( is ook weer voor iedereen anders ).
AX 11TRE 1988
Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?
Super interessant!!!
M'n groene dieseltje moet eigenlijk een grote beurt krijgen en om dat in deze maanden buiten op straat te gaan doen is een beetje pijnlijk (kou enzo).
Daarnaast zou ik de dynamo eens willen reviseren en de startmotor reviseren/vervangen.
Browny heeft zeer zeker een goed punt, maar anderzijds geldt bij een 'echte' DHZ garage ook dat je zelf volledig verantwoordelijk bent voor de (technische) staat van de auto voor, tijdens en na de werkzaamheden.
M'n groene dieseltje moet eigenlijk een grote beurt krijgen en om dat in deze maanden buiten op straat te gaan doen is een beetje pijnlijk (kou enzo).
Daarnaast zou ik de dynamo eens willen reviseren en de startmotor reviseren/vervangen.
Browny heeft zeer zeker een goed punt, maar anderzijds geldt bij een 'echte' DHZ garage ook dat je zelf volledig verantwoordelijk bent voor de (technische) staat van de auto voor, tijdens en na de werkzaamheden.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?
Uhm, voor een examen 1e automonteur moet je, naar ik begrepen heb, in dienst zijn bij een autobedrijf (ben ik niet), én de bijbehorende MBO-3 theoriestof voldoende afgerond hebben (heb ik wél).grietje wrote:Vind ik een hele goede van je en ga ik zeker proberen werk van te maken.Wheelnut wrote:In zo'n geval zou voor mij een examen 1e Autotechnicus of een APK-cursus helpen, maar ik denk niet dat dat erin zit...
Voor een APK-examen moet je zelfs een aantal jaar ervaring hebben in het vak.
Voor een sleutelmeeting zal het er niet in zitten. Was ook meer als een grapje bedoeld :S...
Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.
Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?
Daarom dit topic, voor welk bedrag zou je er interesse in hebben, en welke eisen heb je aan de locatie om er interesse in te hebben. Dat is precies mijn vraag in dit topicDrake wrote:ik denk dat er wel animo is maar vooral als er zaken als kosten en locatie wat concreter bekend zijn
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?
Ivar, thanx voor input. Locatie is een al draaiende DHZ garage en dus bekend met de risico's. Het enige wat ik wil doen is een soort ' club pakket' samen stellen met wat verschillende tinten/smaken zodat het interessant word voor meetings/clubdagen. Maar elke autoclub is anders en heeft andere eisen. Vandaar mijn vraag: tegen welke kosten en welke eisen heb je om te komen, dan kan ik kijken of dat haalbaar is.Browny wrote:Leuk initiatief romy!
Wees je er aub wel van bewust dat er ook risico's aanzitten. Het is zo lullig als de complete doppenset na afloop niet meer compleet is, iemand een setje dempers mist of iets dergelijks. Daarnaast zijn er misschien clubleden die denken alles te weten, maar meer kapot kunnen maken dan repareren of met (levens)gevaarlijke beun oplossingen werken.
Ik wil je initiatief absoluut niet de grond in boren, maar heb wel graag dat je je bovenstaande goed realiseert. De frikandellenmeeting gaat helaas niet meer door vanwege een soort voorval als hierboven benoemd.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?
Voor de locatie is het wel degelijk een optie om 'uittebreiden' (uiteraard losstaand van meetings).Wheelnut wrote:Uhm, voor een examen 1e automonteur moet je, naar ik begrepen heb, in dienst zijn bij een autobedrijf (ben ik niet), én de bijbehorende MBO-3 theoriestof voldoende afgerond hebben (heb ik wél).grietje wrote:Vind ik een hele goede van je en ga ik zeker proberen werk van te maken.Wheelnut wrote:In zo'n geval zou voor mij een examen 1e Autotechnicus of een APK-cursus helpen, maar ik denk niet dat dat erin zit...
Voor een APK-examen moet je zelfs een aantal jaar ervaring hebben in het vak.
Voor een sleutelmeeting zal het er niet in zitten. Was ook meer als een grapje bedoeld :S...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Re: Mag ik jullie wat vragen; sleutelmeeting?
Toch denk ik dat MBO-3 examens een beetje te veel zijn voor een weekendje...
Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.