nieuw projectje
Moderator: webmasters
nieuw projectje
Hallo allemaal ik ben ralf een 19 jarige jongen cuijk,
ik heb zojuist een ax GT uit 1990 aangeschaft.
ik ben zelf schademonteur en automonteur maar toch word dit een uitdaging.
ik had even wat vraagjes.
1) heeft er iemand nog een mooie set sportwielen voor mijn ax (3gats)
2)is het mogelijk een andere voorbumper te monteren en evt een andere achterbumper zoja van welk type auto en welk jaar
thanx maatjes ik zal jullie op de hoogte houden van mijn project
oja btw heeft er iemand ervaring met het in bouwen van een evo 7 luchthapper in de kap????
ik heb zojuist een ax GT uit 1990 aangeschaft.
ik ben zelf schademonteur en automonteur maar toch word dit een uitdaging.
ik had even wat vraagjes.
1) heeft er iemand nog een mooie set sportwielen voor mijn ax (3gats)
2)is het mogelijk een andere voorbumper te monteren en evt een andere achterbumper zoja van welk type auto en welk jaar
thanx maatjes ik zal jullie op de hoogte houden van mijn project
oja btw heeft er iemand ervaring met het in bouwen van een evo 7 luchthapper in de kap????
- Joris
- AX Master Spammer
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=2020
Mischien leuk om een Wie is Wie te maken ?
Welkom bij de club!!
Mischien leuk om een Wie is Wie te maken ?
Welkom bij de club!!
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79
AX_Powah heeft een 205 achterbumper voorop zitten. (zie zijn wie=wie) Saxo bumpers passen dus ook. Spoilers onder de bumper kunnen ook leuk zijn. (of Golf/laguna splitter)
Staat trouwens een Impreza happer te koop bij aangeboden.
Voor velgen, staat wel ergens een link op dit forum. Bij exterieur meen ik. Wat is je budget? Dat kan veel uitmaken. Er zijn hele bodykits te koop, als je maar genoeg Euro's hebt.
Staat trouwens een Impreza happer te koop bij aangeboden.
Voor velgen, staat wel ergens een link op dit forum. Bij exterieur meen ik. Wat is je budget? Dat kan veel uitmaken. Er zijn hele bodykits te koop, als je maar genoeg Euro's hebt.

een vriend van me heeft ooit een evo luchthapper in de kap gezet dus als je wat info wilt dan hoor ik het wel. Verder kun je renault 19 spoiler gebruiken voor op dat kleine randje op de klep, of een cituning spoiler. 3 gaats sportvelgen zijn 2e hands heeeeel moeilijk te vinden. Ik heb dus andere poten eronder (van de ax Gti) dan heb je vier gaats 4x108 en kun je heeel veel velgen aankomen (peugeot, sommige van audi, en citroen). En natuurlijk de wisser in het midden zetten (kijk op de site). Renault 5 bumpers passen ook op de ax met kleine aanpassing aan de ophanging. Verder moet je gewoon wat meten en passen en dan vndt je best wel wat leuks.
succes ermee en we horen het wel
succes ermee en we horen het wel
Mzzls Jeroen 
www.axtreme.photosite.com
- Full RVS spaghettispruitstuk
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Carzone special voorbumper
- Dtm onderlip achter

www.axtreme.photosite.com
- Full RVS spaghettispruitstuk
- GTI CUP chip
- Brock b2 velgen
- Carzone special voorbumper
- Dtm onderlip achter
budget tja das moeilijk te zeggen het leifst zo veel mogelijk voor zo weinig mogelijk geld
ik heb afgezien van de evo happer omdat die onderhand net zo groot is als mijn kap, maar ik had alweer andere plannen met mijn kap tegen de tijd dak alles af heb zal ik wel een fototje plaatsen ik begin er begin junie mee hopelijk rijdt ie 2 weekjes later glanzend de band af
wat betreft de bumpers daar ben ik nog niet over uit ik moet ff rondneuzen maar mischien is dat saxo idee niet verkeerd,....
moet je daarvoor btw veel aanpassen????

ik heb afgezien van de evo happer omdat die onderhand net zo groot is als mijn kap, maar ik had alweer andere plannen met mijn kap tegen de tijd dak alles af heb zal ik wel een fototje plaatsen ik begin er begin junie mee hopelijk rijdt ie 2 weekjes later glanzend de band af
wat betreft de bumpers daar ben ik nog niet over uit ik moet ff rondneuzen maar mischien is dat saxo idee niet verkeerd,....
moet je daarvoor btw veel aanpassen????
-
- AX Master
Hey Ralf, van harte welkom hier. Waarom maak je niet effe een "wie is wie"
waarin je jezelf ?n je AX voorstelt.
Dan kun je ons daar ook mooi op de hoogte houden van je project.
waarin je jezelf ?n je AX voorstelt.
Dan kun je ons daar ook mooi op de hoogte houden van je project.
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
-
- AX super weirdo
Ik ben bezig met de Saxo bumpert,......... hij past natuurlijk niet, maar de breedte-maten komen aardig overeen.... ik heb er nu een uurtje of 5 werk inzitten en ik ben halverwege ........ maar het kan bij mij ook zijn dat ik hem na een uurtje of 9 bij het grof vuil zet
(zoals mijn vele achterbumperprojecten)
Je kan er een nieuw model achterbumper opzetten in combinatie met een nieuw model kofferklep ...........
Als schadehersteller moet het allemaal geen probleem voor jou zijn......... ga eens kijken in de bumperafvalbak !!! ........ er zit vast wel wat bij !

Je kan er een nieuw model achterbumper opzetten in combinatie met een nieuw model kofferklep ...........
Als schadehersteller moet het allemaal geen probleem voor jou zijn......... ga eens kijken in de bumperafvalbak !!! ........ er zit vast wel wat bij !

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah