Ik dacht iets trager of ongeveer hetzelfde. Maar de vorige eigenaar had voor de middendemper een dunnere buis gelast dan zou mogen. Er zit nu een dikkere buis, en op hogere snelheid voel je echt wel verschil.
Volgens mij komt het door het brede wiel icm dat de vorige eigenaar er mss niet lief voor geweest zou zijn?
Vreemd dat ie trager liep zonder middendemper. De mijne doet het net goed. Misschien dat juiste buis + middendemper nog sneller zou zijn, ik weet het niet.
das niet vreemd, de 1.4 mag absoluut niet een te grote diameter kwa uitlaat hebben. De flow word dan te traag en je verliest alleen maar vermogen.
de 1.4 mpi werkt het beste met een standaard uitlaat icm de kat en eventueel een katloze orginele pijp met hugo ass middendemper.
We hebben een keer de kat verwijderd en een open demper op de oude 1.4 mpi gezet(de rode gti). En dat was niet echt een succes ding werd er alleen maar trager op.
met andere nokkenas e.d zal het natuurlijk anders zijn maar ik ga even van een standaard blok uit.
Vreemd dat het bij mij dan wel goed gaat
Voorheen zag mijn uitlaatlijn er wel zo uit (fotootje genomen toen hij afgebroken was voor de flens): http://i271.photobucket.com/albums/jj13 ... C54015.jpg
Als je goed kijkt, zie je dat het eerste deel duidelijk smaller is.
Dus het zou nog sneller kunnen zijn mét middendemper?
Ik merk iig geen vertraging op...
Dat zou kunnen ja... Dit is hetzelfde als dat al die CRXjes met 100mm pijp vanaf het spruitstuk en twee van die uitlaatdempers waar je de baby twins van de buren in zou kunnen verstoppen compleet niet vooruit te branden zijn - wel hoge toerentallen maar voor geen meter koppel.
De tellerbak die nu in de GT zit wijkt een beetje af (ong. 10% ) maar die is gemakkelijk uit te rijden, dus tsja, tis een beetje lastig te vertellen hoe hard ie gaat zonder gps....
Browny wrote:De tellerbak die nu in de GT zit wijkt een beetje af (ong. 10% ) maar die is gemakkelijk uit te rijden, dus tsja, tis een beetje lastig te vertellen hoe hard ie gaat zonder gps....
wel als ik op het einde rij van mijn 4de versnelling zegt de tellerbak 14Okm/h gps zegt 145
hoe sneller ik ga hoe meer afwijking
ik en mijn ax zijn even oud
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,
Van het weekend mn motor op zn top gehad. 150 dat moet sneller kunnen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Een boel jaren terug, met een bijna lege 1.0 koets en een erg valse 1.6 bijna tegen de toerenbegrenzer aan:
centrum Zwolle naar rand van Leerdam 119 km in net geen 43 minuten.
Max snelheid??? was een teller tot 180 met de wijzer weer terug tegen het pennetje aan gedrukt aan de onderkant.
onverantwoord??? JA! zou het nu geloof ik ook niet meer doen.
P.
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
Met mijn 1.1i met 4 versnellingen heb ik ooit 155 gereden. De AX wou nog harder maar dat vertrouwde ik niet helemaal
Erg gezond voelde en klonk het namelijk niet, maar voor een 4-bak vind ik het nog best netjes eigenlijk
Tegenwoordig hou ik het toch maar gewoon bij een max. van 120-130
De first loop iets van..... tja geen idee de teller gaat maar tot de 180 en met de schaal zou hij 200 moeten lopen? Gps test komt er nog wel een keer op de autobahn
De Colt loopt trouwens precies 190 (lang leve de A1 om 2:00 'snachts), niet gek dacht ik zo.