Vraagje: Hoe hard rijdt jullie AX?
Moderator: webmasters
-
- Total admin
-
- AX liefhebber
mijn GTi laatst in duistland even op z'n donder gegeven.. met de tomtom in de auto gaf ie op het klokje net iets meer dan 200 aan en op de gps 198km/u weinig wind, droog weer, een vlakke weg en oordopjes in ..
dat was voordat ik de spaghetti monteerde, hé damn... nou moet ik binnenkort nog eens terug.. zal ik meteen wat pic's maken
de spot loopt net geen 180 op het klokje, maar die wijkt zeker 10 km/u af vrees ik, met de standaard bandjes
trouwens deze snelheden zijn niet fijn om te rijden met een AX.. zelfs niet met 195/45/15 Toyo proxes banden en een koni onderstel.. je hebt het gevoel dat je met je leven speelt.. en dat is natuurlijk ook zo
Met de Xantia die ik had, heb ik de naald van de meter buiten het meetbare gebied gehad.. (royaal boven de 250 dusss) en dat is echt heeeeeeel erg hard, maar dan nog heb je het idee dat je betrekkelijk veilig zit....
die staat overigens weer te koop zag ik op MP.. 4500 euri en hij is van jou
dat was voordat ik de spaghetti monteerde, hé damn... nou moet ik binnenkort nog eens terug.. zal ik meteen wat pic's maken
de spot loopt net geen 180 op het klokje, maar die wijkt zeker 10 km/u af vrees ik, met de standaard bandjes
trouwens deze snelheden zijn niet fijn om te rijden met een AX.. zelfs niet met 195/45/15 Toyo proxes banden en een koni onderstel.. je hebt het gevoel dat je met je leven speelt.. en dat is natuurlijk ook zo
Met de Xantia die ik had, heb ik de naald van de meter buiten het meetbare gebied gehad.. (royaal boven de 250 dusss) en dat is echt heeeeeeel erg hard, maar dan nog heb je het idee dat je betrekkelijk veilig zit....
die staat overigens weer te koop zag ik op MP.. 4500 euri en hij is van jou
AX 1,1i spot 1995
106 GTi
106 GTi
-
- Total admin
-
- Total admin
inderdaadDuFF wrote:de mijne rijd 50 in zn 4
@ citrofenwick, dat zijn de echte foto's, van die blurrie foto's omdat het allemaal zo snel gaat.. ik vind die foto van xxxxxxx ook zo raar dat die superscherp is
Je kan ook cheaten door gewoon snel achteruit te rijden tot hij ook 180 tekent
Dno of dat met mijn GTI ook lukt, ik zou het eens moeten proberen.
-
- Total admin
-
- Total admin
1500, oh shitDuFF wrote:ja wel meer vermogen, maar niet schokbarend veel, ik denk dat je wel zult merken (voor je gevoel tenminste) dat ie fijner rijd. en de eerste 1500 km 'met beleid' rijden..
ik dacht, een weekje ofzo
naaldje ipv altijd boven de 3000, onder de 3000 dus
ahja, planken kan nog steeds met 1.1 carb :- ))))