nah in zn 4 gaat die van mij 170 +-..
maar ik heb door de afwijkende bandenmaat wel een flinke tellerafwijking volgens mij! (en dan op zo'n manier dat mn teller minder aangeeft als dat ik rij.. )
in zn 5 heb ik niet doorgetrokken, ja tot de 180 en toe maar weer gas los.. mn remmerij is niet meer je van het (geen idee waarom) en harder leek me dus niet echt heel handig
als ik naar sander reed ging het laatste stukje altijd wel 160
maar harder vond ik 't eng worden
ik reed een keer op de teller iets harder dan 170 en toen moest ik remmen... da's niet grappig.
-Henry- wrote:maar dan heb je ook de pret van mensen in dikke BMW's die kijken van: Kan zo'n ding zo hard?
da;s niet alleen voorbehouden aan mensen in dikke bmw's hoor... ik dacht het ook
Mijn tellertje klopt eigenlijk best aardig, redelijk gelijk met TomTom.
Ik geloof best dat het ding over de 135 gaat maar kruis meestal gewoon lekker 115 +/- met het ding. Is zijn natuurlijke kruissnelheid en door de weinige tellerafwijking rijdt hij dan gewoon mee in het verkeer.
Ik heb zon 190-195 met mijn GTI op de teler gehaald. Dat was in schotland met veel wind. Heb een porshce 996 het leven zuur gemakt, ik denk niet dat hij fullout ging. We waren op een tachteg weg dat opeens 3 banen breed werd en snelheids limit van 120km/h ( ja de wegen in engeland zijn soms echt random). ik denk dat hij in zn 5 of 6 zat engewoon gas erop. ik ging terug naar zijn 3 en gassssen. hij trok me langsam maar zeker uit denk dat hij wel de 220 gehald had. bij de 190+ vond ik het goed en mijn vriend was bleek dus langzam geremed. das echt geen pretje maar goed. was wel leuk de porsche rijder dacht zeker dat ie ze zag vliegen als een axje zolang blijft plaken.
Die vammij ( 1.0 carb, 952cc en 42 pk) heb ik één keer op de 150 klokkm's gehad...
Normaal ergens tussen 130-145km,afhankelijk van de weersgesteldheid..
WHOOHOOOH!
wel doodeng met die 135-bandjes...tword net een HP-Cit: zwéven...
zo ook ik, en bij 170 vind ik het leuk geweest, geen idee of ie harder wil of kan, maar graag wil ik, en mijn auto, het einde van 2008 graag halen, en nog vele jaren meemaken .
Ben jaloers op je Duff, op de een of andere manier moet ik altijd gassen. Probeer de laatste tijd idd ook eens 100/110km te rijden en niet altijd als eerste weg te zijn etc.
Het scheelt wel in wat voor een auto je rijdt vind ik, in standaard auto rijd ik rustiger, in 't Gebakkie stuiter ik gewoon en vervaagt mijn grens.