![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Glenn@nl wrote:De AX in Nederland in het laaatste modeljaar (1997) alleen leverbaar was [s]1.1i Spot[/s] 1.1i Harmonie (3 [s]en 5[/s] drs)
MBa@NL wrote:Glenn@nl wrote:De AX in Nederland in het laaatste modeljaar (1997) alleen leverbaar was [s]1.1i Spot[/s] 1.1i Harmonie (3 [s]en 5[/s] drs)
de Harmonie op kenteken als AX SPOT 1.1I staat
deze AX een speciaal velours interieur heeft wat ook in de deurpanelen terugkomt
Glenn@nl wrote:
Vanaf modeljaar 1995; introductie van de 1.5D motor.
Glenn@nl wrote:MBa@NL wrote:Glenn@nl wrote:De AX in Nederland in het laaatste modeljaar (1997) alleen leverbaar was [s]1.1i Spot[/s] 1.1i Harmonie (3 [s]en 5[/s] drs)
de Harmonie op kenteken als AX SPOT 1.1I staat
deze AX een speciaal velours interieur heeft wat ook in de deurpanelen terugkomt
Citroen in dat geval zou zwetsen in garage-documentatie
Donderkar wrote:Glenn@nl wrote:
Vanaf modeljaar 1995; introductie van de 1.5D motor.
Zeker weten?![]()
Ik heb een 1.4 D van januari 1995
MBa@NL wrote:maar is die datum volgens de papieren of volgens je ORGA nummer?