pas ik wel in een AX???
Moderator: webmasters
pas ik wel in een AX???
Beste AX-eigenaren,
Deze auto lijkt goed bij mij te passen qua model, comfort, financi?le zaken /verbruik maar ik zit met 1 hele grote vraag: ik ben namelijk 2 meter lang en ik vraag mij af of ik er wel inpas Dat ga ik zeker ook wel proberen maar als iemand ongeveer mijn lengte heeft en er *goed* inpast hoor ik dat graag, anders moet ik iets anders gaan zoeken...
Alvast bedabkt voor jullie reakties!
Deze auto lijkt goed bij mij te passen qua model, comfort, financi?le zaken /verbruik maar ik zit met 1 hele grote vraag: ik ben namelijk 2 meter lang en ik vraag mij af of ik er wel inpas Dat ga ik zeker ook wel proberen maar als iemand ongeveer mijn lengte heeft en er *goed* inpast hoor ik dat graag, anders moet ik iets anders gaan zoeken...
-
- Drempelkiller
Re: pas ik wel in een AX???
Of 2 meter past weet ik niet maar met mijn lengte van 1,92 meter pas ik uistekend in een AX.Sheriff wrote:Beste AX-eigenaren,
Kom anders 17 juni naar de meeting in Nieuwegein en maak kennis met vele AX eigenaren en allemaal leden van de leukste Club van de BeNeLux en omstreken, en er zijn genoeg AX'en om is het een en ander uit te proberen.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Dat passen gaat wel lukken, ben zelf iets van 1,94 en dat gaat goed ook qua uitzicht en in de spiegels kijken.
De AX is met best wel wat verschillende stoelen geleverd, die zeer regelmatig te koop worden aangeboden. een ander setje stoelen in je AX is dus wel te vinden.
Wat wel een minpuntje is van de AX voor lange mensen is dat de stoelen niet ze heel ver naar achteren kunnen worden geschoven.
Bij langdurig filerijden krijg ik soms kramp in mijn kuiten.
Anders moet je bij een proefrondje ff een paar bijzondere verrichtingen gaan doen zoals tijdens het lessen vroeger; fileparkeren enzo.
Dan kun je ook wel goed merken of je je voeten en benen makkelijk kwijt kunt.
De AX is met best wel wat verschillende stoelen geleverd, die zeer regelmatig te koop worden aangeboden. een ander setje stoelen in je AX is dus wel te vinden.
Wat wel een minpuntje is van de AX voor lange mensen is dat de stoelen niet ze heel ver naar achteren kunnen worden geschoven.
Bij langdurig filerijden krijg ik soms kramp in mijn kuiten.
Anders moet je bij een proefrondje ff een paar bijzondere verrichtingen gaan doen zoals tijdens het lessen vroeger; fileparkeren enzo.
Dan kun je ook wel goed merken of je je voeten en benen makkelijk kwijt kunt.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX liefhebber
Woutervanderlaan wrote:1.97m !!! (wie biedt er meer??)
En het past. Nu heb ik wel volcane-kuipstoelen en een klapdakje, dat scheelt een klein stukje (zo'n 2cm), en ik pas er prima in!
Anders bouw je m gewoon om tot cabrio..! Nee serieus, of je in een AX past heeft uiteindelijk weinig te maken met je eigenlijke lengte..
en hoe kijk jij naar het stoplicht als je voor het stoplicht staat?
precies, goeie training voor je nek
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX liefhebber
Hmm als ik vooraan sta kijk ik altijd via m'n dakraam naar het stoplichtDuFF wrote:Woutervanderlaan wrote:1.97m !!! (wie biedt er meer??)
En het past. Nu heb ik wel volcane-kuipstoelen en een klapdakje, dat scheelt een klein stukje (zo'n 2cm), en ik pas er prima in!
Anders bouw je m gewoon om tot cabrio..! Nee serieus, of je in een AX past heeft uiteindelijk weinig te maken met je eigenlijke lengte..
en hoe kijk jij naar het stoplicht als je voor het stoplicht staat?
precies, goeie training voor je nek
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
het past altijd. ..
maar dan moet je ff andere stoelen dr in zetten..
die niet zo hoog zijn als de orginale...
zo kun je het ook passend maken als het niet past toch ??
want een ax rijder doet er alles aan om in zijn ax te kunnen rijden XD
maar dan moet je ff andere stoelen dr in zetten..
die niet zo hoog zijn als de orginale...
zo kun je het ook passend maken als het niet past toch ??
want een ax rijder doet er alles aan om in zijn ax te kunnen rijden XD
Is laag !!
-
- AX Spaster Mammer
precies hahaha. maar het past prima, en heb eigenlijk ook nooit last van m'n rug ofzo.
binnenkort mag ie mee naar Spanje (Monegros Festival) dus ben benieuwd we gaan nog met z'n 4-en ook...
binnenkort mag ie mee naar Spanje (Monegros Festival) dus ben benieuwd we gaan nog met z'n 4-en ook...