ik ga de club verlaten!!!!!!!!
Moderator: webmasters
-
- Vlotte starter
ik ga de club verlaten!!!!!!!!
ik was de jongen die de GT musketier van arne heeft gekocht!!!!
nu heb ik een vervelende mededeling
ik ben lid geworden realitytuningclub uit krimpen hij staat bij members
miss kom ik nog wel gewoon op de meetings
alleen staat er dan reality op in plaats van www.axclub.net
op shows sta ik sowieso bij reality dat zijn huisregels
groeten stefan posthumus
nu heb ik een vervelende mededeling
ik ben lid geworden realitytuningclub uit krimpen hij staat bij members
miss kom ik nog wel gewoon op de meetings
alleen staat er dan reality op in plaats van www.axclub.net
op shows sta ik sowieso bij reality dat zijn huisregels
groeten stefan posthumus
de ax driver van krimpen aan de lek
ax GT musketier in mijn bezit
-
- Vlotte starter
-
- AX super weirdo
Haha,....dat je weggaat dat hoef je hier niet te melden hoor (tis wel netjes natuurlijk)
Je kan beter niet "weggaan" maar gewoon af en toe eens ff langskomen op het forum,... voor als je wat onderdelen of technische ondersteuning nodig hebt.
Het leuke van de ax club is dat het gratis is, en dat er bijna geen regels zijn...
Dat jij er voor kiest om je aan te sluiten bij een club waarvoor je moet betalen en waar een hoop regels bij zijn, dat moet je zelf weten..... ik snap het alleen niet en zou daat niet voor kiezen.......
Je kan beter niet "weggaan" maar gewoon af en toe eens ff langskomen op het forum,... voor als je wat onderdelen of technische ondersteuning nodig hebt.
Het leuke van de ax club is dat het gratis is, en dat er bijna geen regels zijn...
Dat jij er voor kiest om je aan te sluiten bij een club waarvoor je moet betalen en waar een hoop regels bij zijn, dat moet je zelf weten..... ik snap het alleen niet en zou daat niet voor kiezen.......
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
'k Vind het eigenlijk een beetje raar dat je de AXclub verlaat omdat je nu lid bent geworden van Reality. Is het soms ook een huisregel van hun dat je geen lid mag zijn van een andere club ofsow?
't Grote voordeel van de AXclub vind ik:
- geen contributie / lidmaatschapsgeld
- lekker ontspannen sfeer
- niets moet, behalve je fatsoenlijk en sociaal gedragen
- geen verplichting om op elke meeting aanwezig te zijn
- ...
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
-
- Vlotte starter
MNM(tm) wrote:'k Vind het eigenlijk een beetje raar dat je de AXclub verlaat omdat je nu lid bent geworden van Reality. Is het soms ook een huisregel van hun dat je geen lid mag zijn van een andere club ofsow?
- geen contributie / lidmaatschapsgeld
- lekker ontspannen sfeer
- niets moet, behalve je fatsoenlijk en sociaal gedragen
- geen verplichting om op elke meeting aanwezig te zijn
- ...
nee joh ten eerste ben ik niet verplicht om bij elke meeting aanwezig te zijn!!!!
en je mag idd geen lid zijn van een andere club!!!!!!!!
de ax driver van krimpen aan de lek
stefanposthumus wrote:nee joh ten eerste ben ik niet verplicht om bij elke meeting aanwezig te zijn!!!!
en je mag idd geen lid zijn van een andere club!!!!!!!!
Meetings dan misschien niet, maar shows wel.
En dat laatste (geen lid mogen zijn van een andere club) vind ik persoonlijk echt GRENZELOZE FLAUWEKUL!!
M'goe, 't is jouw keuze. Desondanks veel plezier gewenst!
Ps.: Omdat je als lid van de AXclub geen contributie hoeft te betalen, kan niemand je ervan beschuldigen nog steeds lid te zijn van deze club. 'k Zou dus zeggen: kom dus gewoon nog lekker buurten hier op 't forum.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
Recently done:
-
- Vlotte starter
stefanposthumus wrote:tuurlijk blijf ik gewoon op het forum en ik denk ook dat ik gewoon bij nieuwegein blijft komen alleen dan met een realitysticker
alleen bij shows mag ik niet voor de axclub staan
hoe groot is die club? ik bedoel hoeveel leden? wat betaal je per jaar?
weeg die dingen eens af.. je zult gauw op je openingspost terugkomen hier AXclub.net sticker lekker laten zitten..
Heb voor de gein eens de regelementen gelezen... 35 euro lidmaatschaps kosten waar je eigenlijk niks voor terug krijgt
Als je dan de toelatings eisen lees lijkt het meer een bende dan een groep liefhebbers...
vooral de laatste regel waarbij je verplicht bent om de stickers van hun teverwijderen van je auto wanneer je de club verlaat en anders behouden ze het recht om de stickers te laten verwijderen ?!
WTF, grote vent die met zijn poten aan mijn auto komt om een sticker eraf tehalen .
Moet wel zeggen dat ze een partij mooie showwaardige auto's hebben staan en om eerlijk tezijn denk ik niet dat je AX echt veel kans hebt om een keer op een stand testaan aangezien het andere materiaal wat ze hebben (Zijn absoluut geen golf sjonnies ! kwa auto's).
Als je dan de toelatings eisen lees lijkt het meer een bende dan een groep liefhebbers...
vooral de laatste regel waarbij je verplicht bent om de stickers van hun teverwijderen van je auto wanneer je de club verlaat en anders behouden ze het recht om de stickers te laten verwijderen ?!
WTF, grote vent die met zijn poten aan mijn auto komt om een sticker eraf tehalen .
Moet wel zeggen dat ze een partij mooie showwaardige auto's hebben staan en om eerlijk tezijn denk ik niet dat je AX echt veel kans hebt om een keer op een stand testaan aangezien het andere materiaal wat ze hebben (Zijn absoluut geen golf sjonnies ! kwa auto's).
My Cars <98>.