Brockje - Last ride ! (By MBa@NL)
Moderator: webmasters
-
- AX super weirdo
Koppelingsplaten op
bijna apk nodig met nodige kosten.
Kortom....
Deze niet moeders mooiste AX had een behoorlijke investering nodig,.....
Het is pas zonde om 800,- in een auto te stoppen die vervolgens hooguit 500,- waard is.
De onderdelen zijn ook wat waard,..... + het is een gezellig dag je uit om hem te demonteren (als we met z'n 4en naar de Efteling waren gegaan dan was het nog duurder dan de aanschaf) ......... en vergeet de wetenschap niet..... het was weer superleerzaam.
Noem mij een moordenaar, noem mij een realist ........ het demonteren van een auto is het mooiste wat er ist (ik kan nog dichten ook)
Vandaag heb ik de sloper aan de kant van de weg gezet..... morgen wordt hij opgehaald.... helaas doet de sloperij nu moeilijk......" weer een kale ?.... daar verdienen we niets aan.... we moeten nu 50,- rekenen"
Blijft een apart volk.....
bijna apk nodig met nodige kosten.
Kortom....
Deze niet moeders mooiste AX had een behoorlijke investering nodig,.....
Het is pas zonde om 800,- in een auto te stoppen die vervolgens hooguit 500,- waard is.
De onderdelen zijn ook wat waard,..... + het is een gezellig dag je uit om hem te demonteren (als we met z'n 4en naar de Efteling waren gegaan dan was het nog duurder dan de aanschaf) ......... en vergeet de wetenschap niet..... het was weer superleerzaam.
Noem mij een moordenaar, noem mij een realist ........ het demonteren van een auto is het mooiste wat er ist (ik kan nog dichten ook)
Vandaag heb ik de sloper aan de kant van de weg gezet..... morgen wordt hij opgehaald.... helaas doet de sloperij nu moeilijk......" weer een kale ?.... daar verdienen we niets aan.... we moeten nu 50,- rekenen"
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Rock's wrote:Vandaag heb ik de sloper aan de kant van de weg gezet..... morgen wordt hij opgehaald.... helaas doet de sloperij nu moeilijk......" weer een kale ?.... daar verdienen we niets aan.... we moeten nu 50,- rekenen"
Is inleveren bij een oud-ijzer boer een optie?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Oplichters! Niet betalen hoor! Ze zijn verplicht hem in te nemen, mogen geen eens geld ervoor vragen (wel voor het ophalen) maar ze krijgen meer dan 200 euro voor het vernietigen van de auto, en zoveel werk zit er niet meer aan voor ze. Ze zijn juist blij met zo'n karkas, hebben ze liever dan een simpele 1.1 met voorschade waar ze zelf alles nog uit moeten halen ivm gescheiden afval.
-
- Drempelkiller
Re: Brockje - Last ride ! (By MBa@NL)
Voor de nieuwere leden onder ons die niet weten wie of wat Brockje is en voor de rest een opfrissertje
Er is in een ander topic door Marc (q01z) verwezen naar Brockje dus vandaar dt ik even wat stof heb weggeblazen.
KLIK HIER voor het fimpje met muziekale ondersteuning welke door Michel (MBa@NL) is gemaakt.
Groetjes, Henk
Er is in een ander topic door Marc (q01z) verwezen naar Brockje dus vandaar dt ik even wat stof heb weggeblazen.
KLIK HIER voor het fimpje met muziekale ondersteuning welke door Michel (MBa@NL) is gemaakt.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- profiel verwijderd
-
- profiel verwijderd
-
- profiel verwijderd