Bye Bye AX naar de schroot.
Moderator: webmasters
Bye Bye AX naar de schroot.
Helaas, is mijn ax vanmorgen om 8:05 overleden. Kreeg geen voorrang en knalde dus met 60 km/h in de flank van een bestelbusje.
Foto's zeggen denk ik genoeg, dinsdag komt de schade expert, en dan kijken wat ik eraan over hou. Lichamelijk valt het mee, beetje last van mijn ribben door de gordel die ik gelukkig droeg, ambulance is erbij geweest, net nog ff voor een check naar de huisarts en heb pijnstillers gehad. En ja verder wat moet ik er nog van zeggen. Sorry Rock's het autootje van die vriendin ga je niet meer zien
Sorry jongens, maar het was niet mijn schuld .
Foto's zeggen denk ik genoeg, dinsdag komt de schade expert, en dan kijken wat ik eraan over hou. Lichamelijk valt het mee, beetje last van mijn ribben door de gordel die ik gelukkig droeg, ambulance is erbij geweest, net nog ff voor een check naar de huisarts en heb pijnstillers gehad. En ja verder wat moet ik er nog van zeggen. Sorry Rock's het autootje van die vriendin ga je niet meer zien
Sorry jongens, maar het was niet mijn schuld .
-
- AX Master
(marc)
tering! (sorry!)
de hoeveelste ax is dat wel niet in korte tijd die overleid
snif snif
sterkte Danny!
haal nog wel even die velgen ervanaf he
en hopen dat je er niets aan overhoud
vriend van me heeft afgelopen vrijdag zn corsa platgereden (collega voor m remde heel hard voor een kat....) maar die begint het nu een week nadien wel te voelen! (en die had airbag..)
lets hope you're ok!
tering! (sorry!)
de hoeveelste ax is dat wel niet in korte tijd die overleid
snif snif
sterkte Danny!
vriend van me heeft afgelopen vrijdag zn corsa platgereden (collega voor m remde heel hard voor een kat....) maar die begint het nu een week nadien wel te voelen! (en die had airbag..)
lets hope you're ok!
-
- AX super weirdo
tsja,....... tis niet anders... als je er maar niets aan overhoud.....is het jammer voor de ax, maar life goes on...
Ik ga er vanuit dat je een lekkere GT of GTI gat kopen nu
had je de koppeling al gedaan ?
niet alleen de wielen er onder vandaan halen..... ook het interieur, achterspoiler, mistlampen, stuur.......als dat mag van de verzek....
niet alleen de wielen er onder vandaan halen..... ook het interieur, achterspoiler, mistlampen, stuur.......als dat mag van de verzek....
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
bestuur wrote:(marc)
tering! (sorry!)
de hoeveelste AX is dat wel niet in korte tijd die overleid
snif snif
sterkte Danny!
lets hope you're ok!
Tsja, wat doe je eraan, niet mijn schuld maarja die man kan ik ook niets kwalijk nemen, okee hij was fout maar ik kan ook een auto over het hoofd zien, kan iedereen overkomen.
Dinsdag komt de schade-expert, en daarna de opkopers, kijken wat ik ervoor terug krijg, ik hoef die auto niet meer te hebben. Ik laat wel weten naar welke sloop die gaat;)
Rock's wrote:tsja,....... tis niet anders... als je er maar niets aan overhoud.....is het jammer voor de AX, maar life goes on...
Ja ik zal et es opnoemen:
- Achterdemper
- Koppeling
- Dynamo ( nieuwe)
- Draagarm ( nieuwe)
- vorige week nieuwe apk
hij was dus als nieuw. En ik denk dat ik maar voor een wat grotere auto ga AX komt er ooit wel weer als een 2e auto, maar nu ff niet meer.
Tsjee, wat een klap zeg.
Echt zonde van deze mooie AX
Gelukkig heb jij er voorlopig geen klachten aan overgehouden.
Laten we hopen dat dat zo blijft!
Sterkte
Echt zonde van deze mooie AX
Gelukkig heb jij er voorlopig geen klachten aan overgehouden.
Laten we hopen dat dat zo blijft!
Sterkte
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- Drempelkiller
Wat een triest einde van een mooie AX, hopelijk hou je er zelf niets aan over.
Sterkte met de afwikkeling.
Groetjes, Henk
Sterkte met de afwikkeling.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Tsja ik begin steeds meer pijn te krijgen, maar goed dat was te verwachten zei de dokter. Morgen ga ik mijn spullen eruit halen, radio versterker en al die dingen. Iemand nog een boekje nodig van de AX want die neem ik er ook uit mee. Verder schroef ik er nog nix vanaf. Eerst maar op de expert wachten. Gelukkig heb ik de originele flessenhouders nog, dus ik kan mooie mijn speakers er ook uithalen.
Ik hou jullie wel op de hoogte. Ik rijd voorlopig 2 weken in een fiat panda . Daarna wee tik nog niet maar ff geen ax.
Die bus had en afgebroken voorwiel, maarja das denk ik wel aardig te repareren. AXje denk ik niet niet. Helaas.
Ik hou jullie wel op de hoogte. Ik rijd voorlopig 2 weken in een fiat panda . Daarna wee tik nog niet maar ff geen ax.
Die bus had en afgebroken voorwiel, maarja das denk ik wel aardig te repareren. AXje denk ik niet niet. Helaas.