Hoe ben je bij de AX Club gekomen
Moderator: webmasters
-
- AX liefhebber
ik wist dat mijn vader lid was van de club en aangezien ik de GTI heb ge?rfd van hem, ben ik ook lid geworden.
hij had ook nog een 5deurs, weet niet precies welke, een witte TGE, en we hebben nog een grijze TGE gesloopt samen...
die heb ik helaas niet ge?rfd.
maarja dan liever alleen de GTI toch...
maarja zo ben ik bij axclub.net terecht gekomen
hij had ook nog een 5deurs, weet niet precies welke, een witte TGE, en we hebben nog een grijze TGE gesloopt samen...
die heb ik helaas niet ge?rfd.
maarja dan liever alleen de GTI toch...
maarja zo ben ik bij axclub.net terecht gekomen
Ivo wrote:Ik ben hier terecht gekomen via Full-Speed 2004 In het Autotron. Hier had ik een Flyer gekregen.. had toen m'n rijbewijs nog niet maar heb de flyer toch maar bewaard voorals ik een AX ging kopen..
Popmart wrote:137 stemmen, en werkelijk niemand die door een flyer bij de AX club is gekomen?
kun jij ook weer gerust slapen
groet,
elsje
Done: ax kopen
elsje
Done: ax kopen
-
- AX liefhebber
zat vandaag een beetje rond te kijken op marktplaats wat zo'n AXje nu kost, ik kan die van me ma overnemen vandaar. en toen zag ik er een rode tussen staan met AXCLUB.NET achterop, dus ik gelijk even dit forum checken voor wat er allemaal te tweaken valt met deze bakkies, en het ziet er hier gezellig uit hoor
Citroën AX 1.1i TGE
Gewoon,via www.citroen-forum.nl
Kan het ook anders dan?
Kan het ook anders dan?
AX 1.0E '87
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82
-
- Beginnend AX liefhebber
ik zoek een baan , en merk toch wel dat bij veel banen ik geen lease auto krijg en zelf wat moet regelen.
en dan wil ik een zo goedkoop mogelijk wagen
zo licht mogelijk ,, simpele techniek, laag verbruik, goedkoop
en dan kom je bij de AX uit
kende ze nog van de tijd dat ik nog niet in de ict zat en in een garage werkte
en dan wil ik een zo goedkoop mogelijk wagen
zo licht mogelijk ,, simpele techniek, laag verbruik, goedkoop
en dan kom je bij de AX uit
kende ze nog van de tijd dat ik nog niet in de ict zat en in een garage werkte
Niet gehindert door enige vorm van inzicht
http://www.verhulst.tweakdsl.nl/homepag ... /index.htm
Toeval is de God van de gene die er geen hebben
http://www.verhulst.tweakdsl.nl/homepag ... /index.htm
Toeval is de God van de gene die er geen hebben
-
- AX Master
-
- AX liefhebber
-
- AX Starter
In de AX die ik kreeg lag al een flyer van de AXClub (hoezo typisch)
Maar uiteindelijk heeft DuFF in een caf? ooit gezegt van jah, lekker aanmelden enzo.
Beetje google en axclub.net was zo gevonden
Uiteraard heb ik eerst de kat uit de boom gekeken, maar het lijkt me een goed gezellige boel hierzo ^^ dus vandaar aanmelding
Maar uiteindelijk heeft DuFF in een caf? ooit gezegt van jah, lekker aanmelden enzo.
Beetje google en axclub.net was zo gevonden
Uiteraard heb ik eerst de kat uit de boom gekeken, maar het lijkt me een goed gezellige boel hierzo ^^ dus vandaar aanmelding
Project AX - Lost Key promo car
Status: APK gekeurd! en in gebruik voor promotie!
Status: APK gekeurd! en in gebruik voor promotie!
-
- AX liefhebber
-
- Total admin
ik zocht vanwege onmogelijk te bereiken stage plek per OV een goedkope leuk en EERSTE wagen.
Mijn vader en ik toen aan het zoeken geweest en gekeken naar swift, alto etc etc etc. Toen een mailtje op stage met een link naar de TGS. 2 dgn later gaan kijken en gelijk gekocht .
Thuis gekomen gezocht op google naar een website van ax. Googlelen op axclub of ax forum oid. Toen zowel Citroën forum als axclub gevonden. Beide ingeschreven en hier nooit meer weggegaan .
ow en later nog es een flyer van RobGT onder de ramen gekregen Maar toen zat ik al op 1000+ berichten
Mijn vader en ik toen aan het zoeken geweest en gekeken naar swift, alto etc etc etc. Toen een mailtje op stage met een link naar de TGS. 2 dgn later gaan kijken en gelijk gekocht .
Thuis gekomen gezocht op google naar een website van ax. Googlelen op axclub of ax forum oid. Toen zowel Citroën forum als axclub gevonden. Beide ingeschreven en hier nooit meer weggegaan .
ow en later nog es een flyer van RobGT onder de ramen gekregen Maar toen zat ik al op 1000+ berichten
ik heb axclub leren kennen aan mijn lieve broer die ook met een ax 1.1 tre en een GTI. rijd
ik heb al veel gelezen op de how-to"s
ik heb al veel gelezen op de how-to"s
ik en mijn ax zijn even oud
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,
Mijn eerste huur autootje was een ax 1.1 first met 1100 km op de teller en dat ging als een speer
Daarna altijd fiat tipo gereden en als tweede auto eerst een seat marbella gehad en vervolgens een bordeaux rode ax allure uit 95
en dat is net als een junkie en drugs je wilt meer dus die tipo werd ook een ax een donker groene 1.1first uit 94
voor de tipo struinde ik ook al forums af en ik dacht zal dat er ook voor een axje zijn
totdat ik een keer op een zondag in de buurt van viane moest zijn en het mij wel opviel dat er wel erg veel van die grappige gooi en smijt autootjes rond reden stond ik daar met mijn inmiddels overleden tipo aan de rand van een meeting
en met al die shirtjes en stikkers op die autootjes is het niet meer zo moeilijk
Daarna altijd fiat tipo gereden en als tweede auto eerst een seat marbella gehad en vervolgens een bordeaux rode ax allure uit 95
en dat is net als een junkie en drugs je wilt meer dus die tipo werd ook een ax een donker groene 1.1first uit 94
voor de tipo struinde ik ook al forums af en ik dacht zal dat er ook voor een axje zijn
totdat ik een keer op een zondag in de buurt van viane moest zijn en het mij wel opviel dat er wel erg veel van die grappige gooi en smijt autootjes rond reden stond ik daar met mijn inmiddels overleden tipo aan de rand van een meeting
en met al die shirtjes en stikkers op die autootjes is het niet meer zo moeilijk
Zeg maar nee ik had er twee
En is het niet op maat of niet leverbaar dan maken we het lekker zelf
En is het niet op maat of niet leverbaar dan maken we het lekker zelf
druk maar eens wat flyers, hier in omgeving breda ben ik ondertussen alweer stuk of 20 axjes tegengekomen haha. Ik mis mijn sticker! Ik wil herkend worden :P
belevenissen eerste weekend ax valt goed
wel paar keer stilgestaan al
lege accu, geen benzine haha gisteren viel die motorisch uit op snelweg maar daarna eigenlijk geen last ergens meer van gehad
die vrienden van mij vinden het een geweldige auto, die lange maat van mij kan met ze kop door het dakraampje xD
lege accu, geen benzine haha gisteren viel die motorisch uit op snelweg maar daarna eigenlijk geen last ergens meer van gehad
die vrienden van mij vinden het een geweldige auto, die lange maat van mij kan met ze kop door het dakraampje xD
druk maar eens wat flyers, hier in omgeving breda ben ik ondertussen alweer stuk of 20 axjes tegengekomen haha. Ik mis mijn sticker! Ik wil herkend worden :P