Zo.. de 1.1 is verkocht dus ik kan me Ori?nteren op iets anders... nu zag ik bij een handelaar een GSA special staan... nu heb ik nog nooit van zo'n gsa gehoord.. hoe zeldzaam is zo'n ding? de handelaar vroeg zo;n 600 euro...
Henk Bats wrote:Zeker een roestvrije en gave is behoorlijk zeldzaam.
Groetjes, Henk
Voor 650 Euri kan je niet uitgaan van 'n gave en roestvrije. Een handelaar weet ook wel een beetje wat dat waard is. Maar wel een leuk restauratieprojectje dan
Stefan, tipje: Zoek eens voor een R25 V6 Turbo. Die dingen beginnen echt heel erg zeldzaam te worden en het is groot, comfortabel en verdomd snel
Daarentegen wel verrassend licht en behoorlijk goedkoop om te rijden (op het brandstofverbruik na dus, dat zal gemiddeld op 1:8 komen).
En de techniek valt wel mee te leven.
kakanox wrote:Stefan, tipje: Zoek eens voor een R25 V6 Turbo. Die dingen beginnen echt heel erg zeldzaam te worden en het is groot, comfortabel en verdomd snel
Daarentegen wel verrassend licht en behoorlijk goedkoop om te rijden (op het brandstofverbruik na dus, dat zal gemiddeld op 1:8 komen). En de techniek valt wel mee te leven.
Een auto van 1400 kilo en dus ~500 euro WB/jaar niet "verrassend licht". Maar ziet er zeker uit als iets gaafs.
Ontopic: Ik zou geen GSA van 600 euro en een APK van 1997 kopen voor de handel. Als ie op te knappen is zou ik het nog overwegen om dat te doen en er zelf in te gaan rijden...
kakanox wrote:Stefan, tipje: Zoek eens voor een R25 V6 Turbo. Die dingen beginnen echt heel erg zeldzaam te worden en het is groot, comfortabel en verdomd snel
Daarentegen wel verrassend licht en behoorlijk goedkoop om te rijden (op het brandstofverbruik na dus, dat zal gemiddeld op 1:8 komen). En de techniek valt wel mee te leven.
Een auto van 1400 kilo en dus ~500 euro WB/jaar niet "verrassend licht". Maar ziet er zeker uit als iets gaafs.
Ook niet als dat ding bomvol zit met luxe en een 2.6 V6 motor met turbo, terwijl een vergelijkbare Citroen CX dik over de 1600 zou wegen? De R25 is wel degelijk licht geconstrueerd.. Een N/A diesel weegt 1172 kg. Zet daar eens een CX 2.5D naast
OK OK... maar het zit zo... op zich zou ik best een majestueuze XM o.i.d. willen. Die zijn (relatief) spotgoedkoop en volgens mij echt superrelaxed. Maar met die wegenbelastingtarieven schiet het niet echt op (als 3e auto ) Dat is gewoon >500 euro waar je het over hebt... En dat voor iemand die 120 gewend is