goedkopere peugot onderdelen

Algemene AXClub gerelateerde zaken

Moderator: webmasters

Post Reply
Dirk
AX liefhebber
AX liefhebber

goedkopere peugot onderdelen

Post by Dirk »

Ik heb hier wel vaker gelezen dat sommige peugot onderdelen gelijk zijn maar een stuk goedkoper. Weet iemand voor welke onderdelen dit geldt en wat het prijs verschil is? Moet voor de APK namelijk een remverschil oplossen en een nieuwe remslang hebben.

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

bel even de citroen en peugeot dealer! het schijnt per onderdeel te verschillen!
Image

Dirk
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Dirk »

Nou ik haal eigenlijk bijna alles bij de Brezan. Ben voor een eerdere ax daar ook weleens een slang wezen halen. Ze kwamen toen met een slang aan waarvan ik zeker wist dat ie niet zou gaan passen, terwijl er wel opstond dat ie voor een AX was. Toen ik vroeg pak eens een 106 slang had ie wel de goeie en een stuk goedkoper. Voor sommige dingen kun je dus blijkbaar beter in een peug versie vragen dan een ax. Ik vroeg mij dus af of meer mensen zulke ervaringen hebben. Neem namelijk niet aan dat de verkopers je zelf dit soort tips geven

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

gewoon bellen.. toevallig had ik het een x met een wielbout.. de peug dealer had er nog maar 3 dus ik voor 1tje nog naar de citroen dealer.. daar waren ze dus toch 40 cent duurder !

40 cent valt natuurlijk wel te overleven..

alleen van peter weet ik dat het hem een dikk 100 euro scheelde..

dus gewoon bellen..
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

Het scheelde mij 40 euro op een waterslang

Post Reply