amsterdam Dakar

Algemene AXClub gerelateerde zaken

Moderator: webmasters

Post Reply
denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

amsterdam Dakar

Post by denny »

Mensen het spookt al even rond hier op het forum. Er zouden een aantal mensen met amsterdam Dakar bezig zijn. Ik heb aan iedereen die ik gevraagd had, gevraagd dit stil te houden om geen geroddel te beginnen en om een groep mee te krijgen vanuit de axclub die net zo gemotiveert was als ik. Deze voorbereidingen zijn in september 2005 gestart.
Hoe is de stand van zaken.
Vanuit Breda vertrekt een groep. 3 auto's om presies te zijn. Wij zijn ingeschreven en hebben de loting omzijld (makkelijk kennissen).
Het sponsorverhaal begint ook op gang te komen en de bedragen komen langzamerhand los.
Zoals het eruit ziet GAAN wij dus.
Jammer genoeg blijft het onder de forummers die ik uitgenodigd had verder zeer stil. Erg jamer omdat ik gedacht had er met een lading AX'en naar toe te kunnen.
Desalnietemin wilde ik iig met een AX gaan. Omdat de rally eigenlijk aan materiaal niks mag kosten (des te meer sponsorgeld houden wij over voor het goede doel) hoopte ik dat deze auto vanuit de club geregeld zou kunnen worden. kapotte ax'en die te maken zijn zonder hoge kosten om een voorbeeld te stellen. Desnoods via de club een groeps aankoop doen en ergens een auto bemachtigen die nog 10000 km mee moet kunnen gaan. uiteindelijk hebben we 3 auto's nodig maar 1 zou al heel mooi zijn.
Het goede doel waar wij voor gaan rijden heet stichting JUNE, zij realiseren kleinschalige projecten in het gebied waar we doorheen komen.
Ik hoop dat ik met jullie hulp ergens een auto of meer los kunnen krijgen. Al het geld dat we ergens niet in hoeven te steken komt nl ten goede aan dit goede doel.
Joost, als jij de axclub stickers ongeveer 2x zo groot wilt laten afdrukken voor een eventuele auto vanuit de club zou dat mooi zijn.
als mensen nog ideeen hebben hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet

Denny Lambrechts
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Dit had ik niet meegekregen, maar bruut plan 8)
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Klinkt goed idd. Binnenkort komt er een tijdelijke auto v/e bekende vrij, een AX 11 TE.

Heeft nog 2 maandjes APK en de volgende gaat ie niet redden zonder flink laswerk... Koppakking lekt ook. Maar ik weet niet of je je daar zorgen over maakt?

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

denny, je weet het.. ik wil nog steeds graag een rol van betekenis spelen in dit plan..

ik werk bij een signbedrijf zoals je weet, dus die stickers moet tegen die tijd ook wel lukken (als ik er dan nog werk :lol:), dat troggel ik de baas wel af!

ik was eigenlijk al bang dat dit project stil zou vallen..

wanneer zouden we trwns vertrekken, want dat kon/kan ik nergens vinden
Image

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

18 en 25 feb. vertrekken de laatste groepen toch?
Volgende is weer in november.

Maarten v E
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 318
Joined: ThuJun12, 2003 3:51:21 PM
Location: Sittard
Contact:

Post by Maarten v E »

ik wil wel beginnen met 10 euro te sponsoren voor et goede doel oftewel de groepsaankoop ax. het is niet veel maar als meer mensen dit doen..

geef me maar een rekeningnummer.

Gr Maarten

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Ga je echt een auto klaarmaken of wil je gewoon een standaard auto hebben met APK en aankarren?

Heb nog 2x rollend chassis, ws maar ??ntje nodig...

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

kakanox wrote:Ga je echt een auto klaarmaken of wil je gewoon een standaard auto hebben met APK en aankarren?

Heb nog 2x rollend chassis, ws maar ??ntje nodig...


we hebben eigenlijk 3 auto's nodig maar ik ben al heel blij als ik er via de club 1 kan regelen hahahaha..

auto's worden woestijngereed gemaakt.
we vertrekken in november als we dan alles af hebben. we staan ook ingeschrven voor die datum.

Mark je weet wat je zegt he .. hahaha. hier zou ik je wel eens aan kunnen gaan houden :P:P..

uhmm maarten goed idee. moet daar een apparte rekening voor openen.
mocht alles onverhoopt niet doorgaan wordt dit bedrag natuurlijk teruggestort.

Kevin wat bedoel je met tijdelijk? De auto's worden in afrika geveild en die opbrengst gaat ook naar het goede doel. Er komen dus geen gedoneerde of anderzzins aangeboden auto's terug naar Nederland.

groeten

denny
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

haha @denny, is goed joh :P
Image

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Ik denk dat ie bedoelt dat diegene de auto voor tijdelijk had gekocht :)
Kijk uit, een Cactussssss

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master
Posts: 1979
Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
Location: Hoogeveen (Drenthe)
Contact:

Post by CitroënAXDriver »

Als ik iets kan betekenen... een sleutelmeeting organiseren oid...
Dan hoor ik het natuurlijk graag van je Den 8)
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Goed idee en super gaaf.
Met een AX naar Dakar!!!


denny wrote:uhmm maarten goed idee. moet daar een apparte rekening voor openen.
mocht alles onverhoopt niet doorgaan wordt dit bedrag natuurlijk teruggestort.


Een aparte rekening openen is niet zo veel werk. En ik doneer ook iets als het zover is.

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

denny wrote:
kakanox wrote:Ga je echt een auto klaarmaken of wil je gewoon een standaard auto hebben met APK en aankarren?

Heb nog 2x rollend chassis, ws maar ??ntje nodig...


we hebben eigenlijk 3 auto's nodig maar ik ben al heel blij als ik er via de club 1 kan regelen hahahaha..




dat laatste is in ieder geval geregeld 8)
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

pcrodent wrote:Ik denk dat ie bedoelt dat diegene de auto voor tijdelijk had gekocht :)


Inderdaad, maar de kop lekt flink tegenwoordig. Misschien kan je ergens een motortje vandaan halen?

Post Reply