knipperlicht en alarmlicht werken niet
Moderators: vtspower, webmasters
knipperlicht en alarmlicht werken niet
Ik heb gister een citroen AX overgekocht, maar nu doen de knipperlichten en het alarmlicht het al niet meer(deden het eerst wel). Ik heb verder geen verstand van autos, maar is het gewoon een zekering probleem, los draadje of schuilt hier meer?
Dat is wel apart, maar kan je iets specifieker zijn?
Werken al je knipperlichten niet? of is het alleen de voor of achterkant die niet werkt? En is het zo dat ze EN niet werken bij gebruik van 't richtingaanwijzer-pookje bij 't stuur, EN bij inschakeling van de alarmlichten?
Is er nog meer verlichting die niet werkt (achterlichten, achteruitrijlicht, mistlicht achter?)
Werken al je knipperlichten niet? of is het alleen de voor of achterkant die niet werkt? En is het zo dat ze EN niet werken bij gebruik van 't richtingaanwijzer-pookje bij 't stuur, EN bij inschakeling van de alarmlichten?
Is er nog meer verlichting die niet werkt (achterlichten, achteruitrijlicht, mistlicht achter?)
ik heb een zelfde soort probeleem, eerst deden de knipperlichten het perfecht, maar de alarmlichten helemaal niet.
Nu doen de knipperlichten het helemaal niet meer, als de alarmlichten aangezet worden gaat alleen de rechterkant branden. ze doen het wel aan alle kanten wanneer ik de knipperlicht hendel naar links erbij aan zet.
HEEL vreemd. snap er helemaal niets van.
het is geen zekeringen probleem want die zijn allemaal goed (of er moet nog een plek zijn in de ax met meer zekeringen)
hoop dat er een paar reacties komen zodat alles weer gaat werken.
Groeten Michael
Nu doen de knipperlichten het helemaal niet meer, als de alarmlichten aangezet worden gaat alleen de rechterkant branden. ze doen het wel aan alle kanten wanneer ik de knipperlicht hendel naar links erbij aan zet.
HEEL vreemd. snap er helemaal niets van.
het is geen zekeringen probleem want die zijn allemaal goed (of er moet nog een plek zijn in de ax met meer zekeringen)