elektro
Moderators: vtspower, webmasters
elektro
ik heb een ax uit 95 en sinds een tijdje wat probleempjes met de elektro. als ik de radio beetje hard zet dan knipperd de binnenverlichting. heb een normale radio met standaard boxen. verder brande het acculampje van de week ineens(ging ook weer vanzelf over) en een tijdje terug stodn ik ineens stil met een lege accu(geen lampje gezien maar betekend niet dat dit er niet was). wie o wie kan mij helpen.
vervangen:
Linkervoorscherm, voorbumper, voorbanden, radio, blower, speakers,
To do:
Krasjes en deukjes wegwerken. centrale deurvergrendeling, nieuwe koplamp/knipperlicht, verstralers.
To do:
Krasjes en deukjes wegwerken. centrale deurvergrendeling, nieuwe koplamp/knipperlicht, verstralers.
-
- AX Master
accu is niet superoud denk ik. er zit onderhoudsvrije in. dus kan er neits van nakijken. maar dat massapunt is wel een goede. zitten die nog meer in de auto?
vervangen:
To do:
To do:
Rio97 wrote:Is dit niet gewoon de dynamo die de accu niet meer goed bijlaadt?
Versleten koolborsteltjes?
Zou kunnen maar dan zou ik verwachten dat het acculampje vaker zou branden en dat je dan dus niet plotseling met een lege accu staat. Hij gaat nl branden wanneer de dynamo niet genoeg bijlaadt dacht ik.
Kijk uit, een Cactussssss
pcrodent wrote:Rio97 wrote:Is dit niet gewoon de dynamo die de accu niet meer goed bijlaadt?
Versleten koolborsteltjes?
Zou kunnen maar dan zou ik verwachten dat het acculampje vaker zou branden en dat je dan dus niet plotseling met een lege accu staat. Hij gaat nl branden wanneer de dynamo niet genoeg bijlaadt dacht ik.
Dat dacht ik ook, maar zo ging dat bij mij ook niet. Mijn lampje brandde slechts af en toe een seconde of heel lichtjes. Wel vaak nog even net na het starten. Dat deed ie gisteravond met andere dynamo ook nog. Ik moet een en ander nog maar eens in de gaten houden.