Nu gebeurde het vandeweek. mensen knipperen naar me. Dus ik al boos want zaten net nieuwe voorlichtenlampen in. lampen vervangen en nog 1 licht dat niet werkt. weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen. Ik denk zelf aan het massapunt alleen waar zou ik dat kunnen vinden?
meestal is het die stekker die je op je lamp drukt. Dat is echt een onding.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Tommmm wrote:Nu gebeurde het vandeweek. mensen knipperen naar me. Dus ik al boos want zaten net nieuwe voorlichtenlampen in. lampen vervangen en nog 1 licht dat niet werkt. weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen. Ik denk zelf aan het massapunt alleen waar zou ik dat kunnen vinden?
de auto is een AX uit 95
alvast bedankt allemaal.
Zoals Sander ook al memoreerde meestal zijn het de 3-polige lampfittingen.
Jaren geleden hebben wij het zelfde probleem gehad, toen dacht ik nog even naar de dealer en nieuwe lanpfittingen halen en opgelost.
Niets was minder waar Citroen verkocht geen losse lampfittingen en ik werd naar de plaatselijke onderdelenboer gestuurd, en die had reparatiefittingen van het merk Hella.
Hopelijk heb je wat aan mijn verhaal, succes met je reparatie.
Ik heb t zelfde gehad. Heb die draadjes doorgeknipt, stekker over mn schouder gedonderd en een andere stekker die ergens in de hoek lag erop gesoldeerd. Netjes weer afgetaped, en sindsdien geen problemen meer.