Ik weet niet of het normaal is, maar dit zie je als je onder mijn dash kijkt (boven de pedalen). Dit is echt de grote schrik van mijn ax.
Heb al een of andere kabelgoot probere los te maken om wat ruimte te cre?ren, tervergeefs. Hoe moet in godsnaam nog ergens een alarm en cv-aansturing passen
Wel vervelend dat die stoelen niet echt plat kunnen, ken je niet ondersteboven onder je dashboard hangen.
Ik mocht ik die cv-aansturing nog erbij kunnen maken...dan schroef ik naderhand een plaat onder het dashboard
De grijze stekker is voor de cv Morgen even de + en de - opzoeken en aan de open/sluiten draadjes van die stroomaftapklemmetjes knijpen (om het zo maar te noemen). Hier en daar wat audiostekkers om te verwisselen mocht het net verkeerd om zitten. Moet lukken denk ik
Nou nog even weten waar precies ik het draadje voor de knipperlichten (alle 6) aan moet sluiten. Ik denk dat ik het draadje van de cv-module moet splitsen en dan aan de linker- en rechter*dinges* bij de schakelaar van het stuur aansluiten.
Die bruine is voor de verlichting aan de achterkant
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ja het lijkt me ook prutswerk uit het verleden maargoed..die cv is gefixt. Moet alleen die bos kabels nog achter het dash krijgen. 10 minuten werk, maar toch..tzijn er weer 10