Nou zat ik mij toch eens af te vragen of er al eens iemand eerder op het idee is gekomen om de klapraampjes achter te voorzien van een motortje?
Dit omdat een vriend van mij dit heeft in zijn megane coupe.
Dit zelfde systeem heb ik gezien in de Chrysler voyager van zijn vader.
Aangezien ik nog niet aan de ax ben ben ik benieuwd of iemand dit idee al eens heeft uitgevoerd...
Electrische klapraampjes achter
Moderators: vtspower, webmasters
-
- AX liefhebber
Re: Electrische klapraampjes achter
Simpele Ziel wrote:Nou zat ik mij toch eens af te vragen of er al eens iemand eerder op het idee is gekomen om de klapraampjes achter te voorzien van een motortje?
Dit omdat een vriend van mij dit heeft in zijn megane coupe.
Dit zelfde systeem heb ik gezien in de Chrysler voyager van zijn vader.
Aangezien ik nog niet aan de AX ben ben ik benieuwd of iemand dit idee al eens heeft uitgevoerd...
de BMW 323i coupe had het ook!
-
- AX liefhebber
Even een heel oud topic omhoog trappen.
Nu ik dan eindelijk het bezit ben van een AXie ga ik toch eens uitvogelen welk systeem ik kan gebruiken.
Mijn raampjes hebben nu de neiging om na een wilde rit dicht te klappen en iedere keer naar achteren kruipen om die dingen open te klappen vind ik nou ook niet echt je van het...
Nu ik dan eindelijk het bezit ben van een AXie ga ik toch eens uitvogelen welk systeem ik kan gebruiken.
Mijn raampjes hebben nu de neiging om na een wilde rit dicht te klappen en iedere keer naar achteren kruipen om die dingen open te klappen vind ik nou ook niet echt je van het...
EX-Sofie-BX 1.9 GTI 16v'89
EX-Lisa-AX 1.4 GTI U9 '92
Lucy-AR 146 2.0TD Junior '99
beheerder van citroenax.hyves.nl
EX-Lisa-AX 1.4 GTI U9 '92
Lucy-AR 146 2.0TD Junior '99
beheerder van citroenax.hyves.nl