CV inbouwen.
Moderators: vtspower, webmasters
CV inbouwen.
Zoals jullie weten ben ik hard opzoek naar een fijne AX. Mijn oog is gevallen op een volcane (ze ander topic) Nu is dit wagentje niet uitgerust met CV. iets wat ik eigenlijk best wel handig vind. Heeft er iemand ervaring met het inbouwen van CV? ik heb begrepen dat het mogelijk is met originele (GT)-onderdelen maar ook met after-market uni-setjes.
Nu ben ik erg voorstander van origineel, maar het moet vooral niet te moeilijk zijn, en zo'n after-market plug-and-play setje lijkt me wel wat.
Maar,.......... wat kost het? hoeveel moeite? hoeveel geld? kortom graag jullie ervaringen.
Nu ben ik erg voorstander van origineel, maar het moet vooral niet te moeilijk zijn, en zo'n after-market plug-and-play setje lijkt me wel wat.
Maar,.......... wat kost het? hoeveel moeite? hoeveel geld? kortom graag jullie ervaringen.
Ik was net wat aan het opzoeken voor je...
op marktplaats kom je van die universele setjes tegen voor iets minder dan 50 euri...
marktplaats (link)
Met klapsleutels notabene.. kun je je eigen sleutel instoppen..
kosten? 55 euro.. let wel.. vraagprijs natuurlijk he
op marktplaats kom je van die universele setjes tegen voor iets minder dan 50 euri...
marktplaats (link)
Met klapsleutels notabene.. kun je je eigen sleutel instoppen..
Centrale deurvergrendeling met klapsleutels.
De stelmotoren zijn ultrasoon gelast waardoor ze waterdicht zijn en een veel langere levensduur hebben.
Verder is deze set voorzien van een Cv-Module met afstandsbediening en 2 handzenders met klapsleutelfunctie.
De set is universeel dus voor elke auto te gebruiken.
De set bevat
Cv-module met ontvanger
2 Handzenders met klapsleutelfunctie
4 deuropeners die tussen de 6.5kg en 7kg stoot/trekkracht leveren
alle nodige bedrading en aansluitbevestigingen
kosten? 55 euro.. let wel.. vraagprijs natuurlijk he
hahaha.. precies..
Maar goed.. als het zover is moet je maar latn weten wat je gekocht hebt.. Universele motortjes? dan ga ik foto's zoeken voor je hoe je ze het beste en makkelijkste kunt plaatsen..
die zijn wat dikker enzo.. die hebben een goed plekje nodig, zodat je raam ook nog eens open kan he
en de draden? dat is zo uitgelegd.. werken doet het altijd..
Maar goed.. als het zover is moet je maar latn weten wat je gekocht hebt.. Universele motortjes? dan ga ik foto's zoeken voor je hoe je ze het beste en makkelijkste kunt plaatsen..
die zijn wat dikker enzo.. die hebben een goed plekje nodig, zodat je raam ook nog eens open kan he
en de draden? dat is zo uitgelegd.. werken doet het altijd..
albert wrote:Thnx a lot. ik hoop overmorgen toch eigenlijk wel te slagen voor een AX'je. Het begint toch aardig te kriebelen, wat zeg ik, de borrelen, te bruizen, het stoom komt zowat uit mn oren!!
heheh... en laat het stoom daar maar uitkomen.. zolang het maar niet onder de (toekomstige) motorkap wegkomt..
Glenn@nl wrote:Zou als ik jou was toch iig de CVmotortjes van een sloop AX/ZX/Xantia afhalen. Dit past precies op het slotmechanisme, en dus geen gekloot met verbindingsijzertjes, dingen die net niet passen of ruiten die niet meer volledig open kunnen.
kwestie van op de juiste plek inbouwen.. Maar klopt.. heb je de juiste plek niet dan loop je risico dat je raam niet volledig openwil..
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
ik wil ook mijn cv fixen, maar weet echt niet waar het hem in kan zitten. Mocht ik het niet voor elkaar krijgen dan wil ik ook een setje kopen..
Iemand een schematje met hoe je het in moet bouwen?
Iemand een schematje met hoe je het in moet bouwen?
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Ik heb een setje van iemand gekregen om mijn cv op afstandbediening te laten werken. Het gaat hier om een universeel setje van autostyle.
Ik heb een schema erbij gekregen, maar ik ben niet zo'n held in electra.
Het schema is zo:
stekker 1: Rood >> plus
Bruin >> massa
Geel >> knipperlichten
Paars >> extra accesoire (n.v.t.)
Stekker 2: groen/rood >> afknippen (niet aansluiten)
groen/wit >> close
groen/geel >> massa
Blauw/rood >> afknippen (niet gebruiken)
blauw/wit >> open
blauw/geel >> massa
Ik neem aan dat ik stekker 1 op de constante + en aan het frame van de auto vast moet maken.
Nou zijn mijn vragen:
- Waar kan ik het beste het ding naar mijn knipperlichten verbinden? (onder tellers ofzo)
- Er lopen allemaal groene (en een bruine) draadjes naar mijn portiervergrendelaars, hoe kom ik te weten of ze voor open of dicht zijn?
- Moet ik de massa van stekker 2 op het bruine draadje aansluiten wat naar de portiervergrendelaars loopt?
Waar kan ik het beste het zenderkastje plaatsen. Er zitte al zoveel kabels en stekkers aan de onderkant van het dashboard, past niet echt:(
Er is ooit een nieuw type dashboard in mijn auto gezet, of in ieders geval een er uit gehaald voor het overspuiten. Toen hebben ze alle kabels boven mijn pedalen gelegd, echt een rommeltje.
Hoop dat iemand goede tips heeft,
bedankt alvast
Ik heb een schema erbij gekregen, maar ik ben niet zo'n held in electra.
Het schema is zo:
stekker 1: Rood >> plus
Bruin >> massa
Geel >> knipperlichten
Paars >> extra accesoire (n.v.t.)
Stekker 2: groen/rood >> afknippen (niet aansluiten)
groen/wit >> close
groen/geel >> massa
Blauw/rood >> afknippen (niet gebruiken)
blauw/wit >> open
blauw/geel >> massa
Ik neem aan dat ik stekker 1 op de constante + en aan het frame van de auto vast moet maken.
Nou zijn mijn vragen:
- Waar kan ik het beste het ding naar mijn knipperlichten verbinden? (onder tellers ofzo)
- Er lopen allemaal groene (en een bruine) draadjes naar mijn portiervergrendelaars, hoe kom ik te weten of ze voor open of dicht zijn?
- Moet ik de massa van stekker 2 op het bruine draadje aansluiten wat naar de portiervergrendelaars loopt?
Waar kan ik het beste het zenderkastje plaatsen. Er zitte al zoveel kabels en stekkers aan de onderkant van het dashboard, past niet echt:(
Er is ooit een nieuw type dashboard in mijn auto gezet, of in ieders geval een er uit gehaald voor het overspuiten. Toen hebben ze alle kabels boven mijn pedalen gelegd, echt een rommeltje.
Hoop dat iemand goede tips heeft,
bedankt alvast
ik heb ook zo;n autostyle setje, mijn kasje zit boven de zekeringskast en dan helemaal links.. geplakt met dubel zijdig tape
bij mij heb ik dit laten inbouwen tegelijk met het verwijderen van een vage startblokering en alarm dus ik kan je niks over de kleuren vertellen, wel heb ik samen met joris eens zo;n autostyle setje aangesloten, wellicht weet hij de kleuren nog..
de draden voor de knipperlichten hebben we toen gewoon bij de
schakelaar bij het stuur gepakt
bij mij heb ik dit laten inbouwen tegelijk met het verwijderen van een vage startblokering en alarm dus ik kan je niks over de kleuren vertellen, wel heb ik samen met joris eens zo;n autostyle setje aangesloten, wellicht weet hij de kleuren nog..
de draden voor de knipperlichten hebben we toen gewoon bij de
schakelaar bij het stuur gepakt