interval ruitenwisser
Moderators: vtspower, webmasters
interval ruitenwisser
Weet iemand wat ik moet doen om een interval te klussen op de ruitenwisser?? en wat ik daar allemaal voor nodig heb!
Daar is wel iets meer voor nodig hoor.
Je moet sowieso een andere ruitenwisser hendel hebben.
Maar ook het relais wat je met die hendel aanstuurt.
Is allemaal meer werk dan dat het op het eerste gezicht lijkt.
Je moet sowieso een andere ruitenwisser hendel hebben.
Maar ook het relais wat je met die hendel aanstuurt.
Is allemaal meer werk dan dat het op het eerste gezicht lijkt.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

Hier is het schema van de interval
En hier de link als het plaatje niet duidelijk is.
http://www.wenzel.com/pdffiles/wiperkik.pdf
Je moet deze schakeling zelf creatief op een printplaatje solderen en aansluiten bij je connector van de ruitenwisser bij je stuur.
Foto's met uitleg komen nog maar dan moet ik weer ff een en ander open maken (vergeten
).

En hier de link als het plaatje niet duidelijk is.
http://www.wenzel.com/pdffiles/wiperkik.pdf
Je moet deze schakeling zelf creatief op een printplaatje solderen en aansluiten bij je connector van de ruitenwisser bij je stuur.
Foto's met uitleg komen nog maar dan moet ik weer ff een en ander open maken (vergeten

-
- AX Master Spammer
Je zult dan wel een schakelaar moeten hebben met een extra stand, anders zal ie in de 1e stand alleen continu op de interval staan, en heb je alleen de 2e snelle stand om normaal te wissen.
Heb zelf er een compleet ander relais ingeklust met een intervalstand er op, deze interval wordt door een regensensor gestuurd, was een compleet kitje.
Heb dr zelf een adapter constructie voor gemaakt, heb niets aan de originele bekabeling hoeven te verkloten, kan het zo ongedaan maken.
Wiswas heb ik dr op gemaakt, hij wist nu een paar keer als je sproeit, ook wel prettig
Heb zelf er een compleet ander relais ingeklust met een intervalstand er op, deze interval wordt door een regensensor gestuurd, was een compleet kitje.
Heb dr zelf een adapter constructie voor gemaakt, heb niets aan de originele bekabeling hoeven te verkloten, kan het zo ongedaan maken.
Wiswas heb ik dr op gemaakt, hij wist nu een paar keer als je sproeit, ook wel prettig