Alarm, Centrale Deur Vergrendeling!

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
FoxHunter
AX Master
AX Master

Alarm, Centrale Deur Vergrendeling!

Post by FoxHunter »

Hey Luistjes,

Binnenkort krijg ik de AX van Rocks, deze heeft alarm en Centrale Deur Vergrendeling, maar werkt niet. Is er iemand binnen de club die er verstand van heb, waar ik eventueel beroep op kan doen?
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Mark »

Ja ik heb het zelf ingebouwd. Tenminste het alarm zelf heb ik in laten bouwen omdat ik anders geen certificaat had gekregen.

Maar er zijn een aantal dingen die je MOET weten.
Welk alarm is het exact. Merk en Type.

Hiervan MOET je schema's achterhalen.

De motoren in je deuren hebben maar 2 draden. Je alarm draait de plus en min om. Daardoor gaat de deur op slot als je hem op alarm zet. En open als je hem van alarm haalt.

Op het schema moet je dus de goeie draden opzoeken... en die aan je deuren hangen.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

FoxHunter
AX Master
AX Master

Post by FoxHunter »

Mark wrote:Ja ik heb het zelf ingebouwd. Tenminste het alarm zelf heb ik in laten bouwen omdat ik anders geen certificaat had gekregen.

Maar er zijn een aantal dingen die je MOET weten.
Welk alarm is het exact. Merk en Type.

Hiervan MOET je schema's achterhalen.

De motoren in je deuren hebben maar 2 draden. Je alarm draait de plus en min om. Daardoor gaat de deur op slot als je hem op alarm zet. En open als je hem van alarm haalt.

Op het schema moet je dus de goeie draden opzoeken... en die aan je deuren hangen.

Hummz, dat zal ik even gaan uitzoeken als ik het autotje heb. Gaat om de auto van Rocks.. Waarschijnlijk ergens draadje los en motortje los geloof ik!
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Post Reply