Wie heeft er schema's voor een 1.6 in een Type-1 GT??
Moderators: vtspower, webmasters
-
- AX Spaster Mammer
Wie heeft er schema's voor een 1.6 in een Type-1 GT??
Hij loopt niet. waarom? onduidelijk. krijgt geen benzine iig.. startonderbreker? Help!
Waar krijgt ie geen benzine:
- injecteerd ie niet
- komt er niks uit de leidingen.
In geval van het tweede kan het zijn dat de brandstof pomp niet aangestuurd wordt door de bekabeling hoe die nu ligt. In dat geval gewoon ff op rallystyle een eigen bekabeling trekken met schakelaartje.
Startonderbreker in de ECU lijkt me sterk, volges mij heeft zo'n blok dat niet.
- injecteerd ie niet
In geval van het tweede kan het zijn dat de brandstof pomp niet aangestuurd wordt door de bekabeling hoe die nu ligt. In dat geval gewoon ff op rallystyle een eigen bekabeling trekken met schakelaartje.
Ax is back
-
- AX Spaster Mammer
RichardRR wrote:Waar krijgt ie geen benzine:
- injecteerd ie niet
bekabeling trekken met een schakelaar, is dat "legal"? kom ik daarmee door de apk? ennuh.. ik hoop idd dat ie vonkt! we zullen zien. wel jammer, m'n garantie loopt nu gewoon weg

Kans dat de benzinepomp niet aangesloten is is vrij groot.
Toen we de ZX motor er bij mij in gingen hangen bleef die draad ook over. Was een dikke gele draad.
Toen we de ZX motor er bij mij in gingen hangen bleef die draad ook over. Was een dikke gele draad.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
of de injectors stroom krijgen weet ik niet. hoe check ik dat? zat te denken - zouden ze niet te klein of te groot kunnen zijn ofzo? omdat ik een andere computer heb enzo? aangezien jeroen z'n originele blok ook al niet wilde lopen met een cup-chipje?
hoop nl. niet dat 't net loopt en dat ik vervolgens m'n blok aan gort rijd met een tekort aan benzine.. of houdt de computer dat in de gaten d.m.v. de lambdawaarde?
de ontsteking werkt iig op de 106 XSI v/e bekende.. we hadden ff gewisseld. de mijne doet 't zelfde met zijn ontsteking..
hoop nl. niet dat 't net loopt en dat ik vervolgens m'n blok aan gort rijd met een tekort aan benzine.. of houdt de computer dat in de gaten d.m.v. de lambdawaarde?
de ontsteking werkt iig op de 106 XSI v/e bekende.. we hadden ff gewisseld. de mijne doet 't zelfde met zijn ontsteking..
Injectoren kun je als volg tjekken, met een spanningzoeker met lampje. Het is wel belangrijk dat het een LED lampje is... de stroom stoot is te snel voor een gewoon lampje. Als je dan start heb je als het goed is je eigen strobelight
.
Dus spanning zoeker met led lampje op de stekker van je injector.

Dus spanning zoeker met led lampje op de stekker van je injector.
Ax is back
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer