Hoe kan ik het beste de bekabeling voor mijn speakers in de voordeuren aanleggen.
Ik heb een type 2 3-deurs AX.
Ik heb al gezien dat er in zowel de carroserie als de deur zo'n rubberen nop zit die er uit kan, maar kan ik die er gewoon uithalen en de bedrading er zo doorheen doen of zullen ze dan te snel beschadigen?
Last edited by TjizZzuH on WedJun29, 2005 12:43:40 PM, edited 1 time in total.
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06) Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
op de sloop even een rubber hoesje meenemen. Op een aantal ax modellen (ook 5 deurs) zullen die er zitten voor centrale vergrendeling of elektrische ramen.
en de 5 deurs voor de speakers in de deur.
Ik zou 'm iig door de rubberdoppen heen duwen, niet de rubbers weghalen. En ik denk dat je kabel het wel overleeft (ik heb op soortgelijke manier een kabel getrokken vanuit de motorruimte naar binnen: achter voorscherm langs en door rubberdop in A-stijl), maar zou idd toch die 5-deurs dingen halen.
In de 1.1 type 2 heb ik ook de kabels door de doppen heen geprikt. Is ff pielen voordat je de draad gevonden hebt achter het dashboard, maar het is goed te doen.