Mijn verklikker werkt niet en ik heb er echt een nodig anders zit ik vandaag of morgen met een lege accu...
tis een type 1 GT, zou ie dan ergens bij het zekeringkastje zitten?
hahaha dat is zwaar irri heb het nou al een paar keer gehad dat ik met een lege accu zelf me ax aanduwen bij de bestuurders portier tot een redelijk vaartje en dan snel er in springen en de 2e versneling in eenkeer op laten komen werkt wel.
ik wil ook een verklikker dan ben ik van het gezeur af en het is ook supper slecht voor je accu als ie
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
Red-Devil wrote:Ik heb sinds kort een nieuwe verklikker ?1,45 bij de autohandel. Die andere bleef het ook doen als de deur dicht zat, vandaar......
Is dat een beetje makkelijk in te bouwen voor iemand met erg beperkte kennis van auto's? In mn GT zit namelijk ook geen lichtverklikker, en is me ook al paar keer gebeurd dat ik van de buren te horen kreeg dat mn lampen nog aanstonden. Ben laatste 2 maanden namelijk niet gewend om lampen aan en uit te zetten, want in de Volvo 340 gingen de lampen automatisch aan als je de sleutel omdraaide.
Red-Devil wrote:Ik heb sinds kort een nieuwe verklikker ?1,45 bij de autohandel. Die andere bleef het ook doen als de deur dicht zat, vandaar......
Is dat een beetje makkelijk in te bouwen voor iemand met erg beperkte kennis van auto's? In mn GT zit namelijk ook geen lichtverklikker, en is me ook al paar keer gebeurd dat ik van de buren te horen kreeg dat mn lampen nog aanstonden. Ben laatste 2 maanden namelijk niet gewend om lampen aan en uit te zetten, want in de Volvo 340 gingen de lampen automatisch aan als je de sleutel omdraaide.
kom maar langs, kan je kijken waar ik m tussen heb geduwd. is bijna geen werk.