Neeh, ik ga niet vragen welke lampen passen op een GT-bumper, want die topics heb ik allemaal al doorgespit

Maar ik heb vandaag zowaar witte mistlampen op de kop weten te tikken bij een sloperij hier in de buurt voor ? 15. Zag net toevallig dat 1 lamp een kabeltje mist en er dus maar eentje heeft ipv 2, maar goed, had ik maar op moeten letten toen ik em van de auto haalde

Vind ik nog wel wat op.
Nu nog de lampen bevestigen op de bumper. Opzich is dat niet moeilijk --> schroefjes er doorheen jagen en klaar
Maar... nu komt et: dan nog aan de praat krijgen...
In de FAQ heb je wel een leuk schemaatje hoe het er uit moet zien, maar zoals ik jaren geleden al bij Natuurkunde merkte, ben ik niet goed met electriciteit

Zie et schema wel, maar daar blijft het zo ong. bij... Wat heb ik allemaal nodig om die lampen aan et werk te krijgen?
Draadjes/Kabels, zekering oid (neem ik aan, ergens gelezen?) en uiteraard een knopbedieningssysteempje in de auto zelf om ze aan en uit te zetten, maar wat heb ik pcies nodig? Hoe krijg ik dat allemaal voor elkaar? En belangrijker, hoe krijg ik et allemaal in de auto dat et nog gaat werken ook?
Graag wat hulp van zij die et allemaal wel aan de praat hebben gekregen en/of zij die gewoon handig zijn