bi-xenon
- Geeft het echt veel meer licht?
- Is de wetgeving nog veranderd recentelijk? (nu mag dit wel op auto's van voor 2006 geloof ik)
- Zou dit setje wat zijn?
Moderators: vtspower, webmasters
Klapspiegeltje??? Nee, de hele lamp-buis wordt een ruime centimeter naar achter getrokken door een elektromagneet (waardoor het bolletje in de buis waar de eigenlijke ontlading plaats vindt en dus het licht uit straalt, op dezelfde plek uitkomt als waar bij een halogeenlamp de gloeidraad voor groot-licht zit).AlexanderB wrote:En inderdaad, punt 2, zo'n Bi-Xenon setje met zo'n klap-spiegeltje is technisch wel de beste oplossing.
Aha.. In ieder geval iets mechanisch, heb ze ook gezien waarbij het spiegeltje draaien kon.. Anyway, zolang het maar niet 2 losse lampjes is dus..MNM(tm) wrote:Klapspiegeltje??? Nee, de hele lamp-buis wordt een ruime centimeter naar achter getrokken door een elektromagneet (waardoor het bolletje in de buis waar de eigenlijke ontlading plaats vindt en dus het licht uit straalt, op dezelfde plek uitkomt als waar bij een halogeenlamp de gloeidraad voor groot-licht zit).AlexanderB wrote:En inderdaad, punt 2, zo'n Bi-Xenon setje met zo'n klap-spiegeltje is technisch wel de beste oplossing.
Omdat de chinese overheid verzendkosten naar het buitenland subsidieert, daarom..Rock's wrote:via China word er vaak een stuk minder gerekend .
Klopt, staat toch ook Shipping & Handling, ze mogen daar de kosten die ze maken om het in te pakken en op de post te doen ook toevoegen, dus het wil nog wel eens zijn dat ze items voor heel weinig geld aanbieden, maar dat dat gecompenseerd wordt door de handling costs hoger te maken.. Heb ook wel eens gehad dat ik $15 S&H betaalde en dat dr $2 aan postzegels op zat toen het aankwam.. Maar ook wel eens dat ik free shipping kreeg, en er bijna het hele bedrag van het product aan postzegels op zat geplakt.. Whoops.. Die shop had daarna (vreemd genoegJBo wrote:Maar die verzendkosten zijn idd niet leuk, zeker als ze nog meer zijn dan het product zelf. Ik heb het idee dat die ebay verkopers maar wat invullen, dat ze er misschien nog wat extra's aan overhouden.
Dat kom ik regelmatig tegen. Sterker nog: heb wel eens een item besteld op eBay, waarvan de prijs $7,50 was en free shipping en er bij aankomst voor $12,00 aan postzegels op zat.AlexanderB wrote:...Maar ook wel eens dat ik free shipping kreeg, en er bijna het hele bedrag van het product aan postzegels op zat geplakt.. Whoops.. Die shop had daarna (vreemd genoeg) geen free shipping meer..
too late..MNM(tm) wrote:deze set op eBay is vrijwel net zo duur, maar heeft 2 jaar garantie!
(Kies voor bulb "H4-3" (Bi-Xenon) en color 6000K (puur wit))