een plus vanaf je accu, een min vanaf je chassis of accu, en de aansturingsdraad die bij je contactslot zou moeten zitten. kun je gewoon aan elkaar draaien, of je kunt er toch voor het gemak een isoblokje tussen proppen.
... maar misschien moet je dan alsnog draden trekken voor speakers voor/achter (degene die je niet hebt, afhankelijk van of je een 3- of 5-deurs hebt).
pcrodent wrote:... maar misschien moet je dan alsnog draden trekken voor speakers voor/achter (degene die je niet hebt, afhankelijk van of je een 3- of 5-deurs hebt).
´t Is een 3-drs volgens mij
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
pcrodent wrote:... maar misschien moet je dan alsnog draden trekken voor speakers voor/achter (degene die je niet hebt, afhankelijk van of je een 3- of 5-deurs hebt).
als er radio voorbereiding in zit dan heb (in een phase 1 AX) originele DIN speaker stekker zitten...
Dit type om precies te zijn:
De linkse zit op die adapter van eBay en de rechtse is wat in de AX zit...
ja het is een 3 deurs, en die rechter steker heb ik ook gaat richting me speakers ga ik vanuit.
Nu zitten er zoiezo al wat kroonsteentjes tussen, maar er zit bij de radio zelf ook weer een verloop stekker maar, hoe weet ik welke waar moeten(kleuren komen niet echt overeen)
En de stekker vanaf de radio heeft veel meer draden. al het eea geprobeerd maar de radio gaat niet aan
jordi.. begin gewoon goed en trek nieuwe (dikkere) bekabeling naar de achterspeakers.. zorg voor een constante (gezekerde +) een massa en een contactgeschakelde +, deze zijn bij een type1 erg makkelijk te vinden en af te tappen