Nee, als 't stekkertje los is, of draadbreuk, dan zal 't lampje nooit aan kunnen gaan. De sensor is namelijk de enige die 't draadje met massa kan verbinden en zodoende 't lampje kan laten oplichten.
Wat je dus wèl kunt doen om te testen: stekkertje van de sensor af halen en verbinden met 't chassis. Dan zou 't lampje aan moeten gaan.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Losha wrote:ah, mooi
dan zal't vast wel weer stekker of breuk zijn (das dan de 2de deze week )
heeft iemand trouwens een schema voor de 1.1i uit '90 ? staat (dacht ik) niet in de haynes (althans ik vond m zo snel niet)
Nee daar heb je gelijk in, die staat niet in de haynes (wat heb ik er toendertijd lang naar gezocht zeg...) ik heb hem wel voor je, moet alleen even zoeken of ik hem digitaal heb hier...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Losha wrote:ah, mooi
dan zal't vast wel weer stekker of breuk zijn (das dan de 2de deze week )
heeft iemand trouwens een schema voor de 1.1i uit '90 ? staat (dacht ik) niet in de haynes (althans ik vond m zo snel niet)
Nee daar heb je gelijk in, die staat niet in de haynes (wat heb ik er toendertijd lang naar gezocht zeg...) ik heb hem wel voor je, moet alleen even zoeken of ik hem digitaal heb hier...
Ben je niet in de war met 't schema voor de 1.4 GT/TRS type 1 ?
Of is dat 't zelfde schema? Zo ja, dan heb ik die hier ook digitaal.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Glenn@nl wrote:T meeste staat gewoon in de haynes hoor.. de type 1 wiring diagrams.
Nee, in de haynes staan alleen carburateur type 1. Logisch, want injectie is daar nooit als type 1 geleverd.
MNM: Ja die is hetzelfde (als het goed is..) en die bedoel ik
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).